Kuinka väärin näet oman vartalosi?

  • Viestiketjun aloittaja Tehimiini harmaana
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä minusta on aika hurjaa jos joku kokee itsensä viitosena mutta onkin kakkonen. Kakkosen painoindeksi on niin pieni, että mitään "läskiä" ei kyllä voi olla. Toki sitä irtonaista nahkaa voi olla tai pientä pömppöä jos ei ole hyvässä kunnossa, mutta se tarkoittaa treenausta sitten, ei laihduttamista.

Mutta tietysti ihmisen figuurit ovat ihan erilaisia. Esim. jos on lyhyt ja kurvikas, niin helposti tuntee itsensä vähän paksummaksi kuin onkaan, kun niillä muilla samanpainoisilla on pienemmät rinnat ja takamukset.
 
"Anne"
Mä laitoin vahingossa painon pituuden paikalle ja toisinpäin ja hitto kun tuli tulokseksi että olen 9 niin pelästyin! :D Siis kun olen oikeasti hoikka niin jos mä olenkin tuon mukaan 9 niin aika laiha pitäisi olla ollakseen normaalipainoinen... :D Kauhistelin paksuuttani miehelle ja se huomasi mun mokan. :D Uudella yrityksellä tuli kaikkiin 3. :)
 
Tehimiini harmaana
Mulle tuli just mieleen että toihan näyttää muuten ihan väärin jos on kovassa kunnossa, koska lihas painaa enemmän kuin läski. Juu, on pitkät piuhat, mitä sitte? :D

Itselle tuli hullu motivaatio ku oltiin kaverin kanssa kattomassa tankotanssin sm-kisoja viikonloppuna, siellä oli mimmeillä kropat ihan mielettömässä kunnossa. Ah, sellaiset vatsalihakset kun vielä sais joskus... Tosin tuli aika huono omatunto kun niistä mimmi toisensa perään kerrottiin että ne on harrastaneet lajia parisen vuotta, mulla meinaan on ollut oma tanko kotona sen pari vuotta, enkä oo mitään lähellekään niitä tyttöjä, en kropassa enkä skillseissä. :(
 

Yhteistyössä