Kuinka väärin näet oman vartalosi?

  • Viestiketjun aloittaja Tehimiini harmaana
  • Ensimmäinen viesti
Pohdin pitkään, että olenko 4 vai 5 koska yläkroppani on kuin kuvassa 4 ja alakroppa kuin kuvassa 5...päädyin lopulta kuvaan 5.

Haluaisin olla 3, mutta laskennallisesti olen 4.

Mutta sanotaanko niin, että laskennallisuus my ass! :D :D :D
 
jebuliis
Olen mielestäni 8 ja olen myös laskennallisesti 8 joten ihan oikein meni. TIEDÄN siis olevani karmea läski ja näyttäväni michelin-ukolta, ja tuo vain todisti sen minkä jo tiesin.
 
Koen olevani 2, mutta laskennallisesti olen 1.
Minun kokemukseni on tässä kyllä painavampi, koska mun kilot suhteessa pituuteen ei tosiaan oikeasti vastaa mun ulkomuotoa ts olen rotevamman näköinen kuin mitat antaisivat olettaa.

Laitoin että haluaisin olla 2, vaikka oikeasti en halua olla yhtään mitään kilojen perusteella, vaan lihasmassan perusteella. Mun henk.koht vartaloihanne on siis lihaksikas, mun silmissä pelkkä laihuus on melkein yhtä rumaa kuin plösöys.
Hoikkuus on kyllä myös kivannäköistä, mutta vain jos on timmi.
Paras on kuitenkin jos lihakset näkyy selkeästi. :D
 
pallotus
meitä on näemmä tosiaan vähemmistö jotka kuvittelemme olevamme pienempiä kuin todellisuudessa olemme. aina jos näkee esim valokuvan itsestään, iskee masennus. muulloin pielessä oleva kehonkuva auttaa kyllä pitämään leuan pystyssä ja itsetunnon kohdallaan kun luulee olevansa hoikempi! hieno juttu!
 

Yhteistyössä