Kuinka väärin näet oman vartalosi?

  • Viestiketjun aloittaja Tehimiini harmaana
  • Ensimmäinen viesti
Tehimiini harmaana
EnergyNet | Kehonkuva

Voisko mahdollisimman moni testaa tämän, ja kertoa tuloksensa? Kiinnostaisi tietää kuinka gharhaisia me naiset olemme kilojemme kanssa. :)

Itse koen olevani vartalomallia 2, mutta haluisin olla numero 3. Yllättäen mä myös todellisuudessa olin (laskennallisesti) mallia 2. Mun kokoisia on ilmoittanut olevansa 6% ja saman kokoisia haluisi olla 28% testin tehneistä. Vartalomallin nro. 3 haluisi 31% vastanneista, kuten myös minä. :)
 
"hippo"
Osasin löytää itseni tuolta, eli kuvasta arvioin oikein. Olen kokoa 5. BMI 26. Mutta jos mitataan asiaa ihan arkielämässä, ei mitään hajua. Pidän itseäni kauheana paksukaisena, painoin sitten 65 tai 85 kiloa, se on vuosien varrella todistettu.
 
Tehimiini harmaana
Mielenkiintoisia tuloksia olitte saaneet. Oli vaan pakko laitta tää tänne kun siitä puhutaan niin paljon että naiset pitävät itseään usein isompana kuin mitä todellisuudessa ovatkaan. :)
 
"hippo"
Mielenkiintoisia tuloksia olitte saaneet. Oli vaan pakko laitta tää tänne kun siitä puhutaan niin paljon että naiset pitävät itseään usein isompana kuin mitä todellisuudessa ovatkaan. :)
Oikeassa maailmassa mulle käy juuri noin. Jos paikalla on normaalivartaloisia ihmisiä, tulkitsen olevani paikan ainoa kamala läski, vaikka olisin miten hoikka. Jos joukossa on yksi ylipainoinen, saa olla reilun kokoinenkin, oletan olevani samankokoinen. Jos minun tarvitsisi lainata häneltä joku vaate, en uskoisi sen mahtuvan minulle. Hänen täytyisi olla todella, todella lihava, että uskoisin olevani paikan toisiksi isoin ihminen.

Yhden sukulaisen kanssa oli juuri puhetta, aiheesta, hän on yli 10cm minua lyhyempi ja olemme samanpainoiset. Kaikella järjellä ajatellen minun pitäisi olla muodoltani hoikempi kuin hän. Mutta silti toivon, että "kun olisin edes tuonkokoinen, niin olisipa kiva" eli pidän häntä paljon hoikempana kuin itse olen.
 

Yhteistyössä