kuinka usein?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kadesade
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.09.2004 klo 10:22 Reetta-Liina kirjoitti:
Kun me alettiin mieheni kanssa seurustelemaan, niin kolme tai neljä kertaa päivässä oli ihan normaalia.. Mutta tottakai siihen tulee arki ja rutiini väliin. Just laskeskelin, että tän kuun puolella vaivaiset 5kertaa. Kun normaalisti se kuitenkin on ollut 5-6kertaa viikossa. Sanotaanko, että joka toinen päivä kerran, siis keskimäärin. Joskus on päiviä jolloin paristi, mutta menee siinä välillä melkein viikko, ettei ollenkaan. Kun ei ehdi niin ei ehdi. (Mulla tuota aikaa olisi, mutta ukko vuorotöissä. Ja viikonloput päälle).
Olisinko tänä vuonnakaan saanut viittä kertaa..! Johtune raskaudesta, LA parin vkon päästä ja suhde on kriisissä.. Älkää kukaan ehdottako että menkää jutteleen jonnekin.. Menisin mutta kun toista osapuolta ei saa sinne raahattua.. Auttaa kuulema jos mä menen jutteleen lääkärille niin että saan jotain rauhottavia. Että kai tää suhde on auttamattomasti ohi.

Ollaan oltu yhdessä yli kymmenen vuotta ja tietenkin alkuun oli vilkkaampaa.Hyvä keskiarvo meillä on nykyisin kerta/viikko, "lauantaina saunan jälkeen" :)
Toisinaan haluaisin useammin mutta vastaus saattaa olla että "vastahan me eilen/toissapäivänä humppailtiin"...Joskus taas mulla on "ihan kauhee päänsärky/väsymys..." :whistle: pidän siis meidän seksielämää melko normaalina.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.09.2004 klo 13:06 Elisa kirjoitti:
Ollaan oltu yhdessä yli kymmenen vuotta ja tietenkin alkuun oli vilkkaampaa.Hyvä keskiarvo meillä on nykyisin kerta/viikko, "lauantaina saunan jälkeen" :)
Toisinaan haluaisin useammin mutta vastaus saattaa olla että "vastahan me eilen/toissapäivänä humppailtiin"...Joskus taas mulla on "ihan kauhee päänsärky/väsymys..." :whistle: pidän siis meidän seksielämää melko normaalina.

Näin meilläkin hyvinkin pitkälti ja ihan tuntuu olo tyytyväiseltä. Läheisyys muulla tavoin tuntuu kivalta ja se on ihan jokapäiväistä (halit ja pusit). ;)

Meillä vällyjen välissä on vipinää päivittäin. Yhteisiä vuosia on kertynyt seitsemän ja kaksi ihanaa lastakin on siunaantunut. Pisin hiljaiselo sängyssä oli synnytysten jälkeen, molemmilla kerroilla kaksi ja puoli viikkoa. Ehkäisynä olen lasten jälkeen käyttänyt hormonikierukkaa ja etuna oli kuukautisten poisjäänti! okei okei paljastetaan että olemme molemmat skorpioneja.... :heart:

Vaihtelevasti mut ehkä keskimäärin n. 4 kertaa viikossa. Ja joskus useemmin ja ko selkä on kipeenä harvemmin, mut siihenkin auttaa kekseliäisyys. On muuten hyvä kivunlievitys muoto tuo sänkyjumppa. Hitsi kun miehen pitää käydä töissäkin ja lapsetkin hoitaa... heh heh :p

Mieheni ja minä emme rakastelleet ennen kuin kerran pari kuukaudessa. Meillä on kaksi lasta ja olemme olleet yhdessä noin kymmenen vuotta. Luulin että mieheni ei kiihotu minusta ja yritin löytää tähän ratkaisun. Tilasinkin eroottisen parisuhde elokuvan ja ehdotin miehelleni että katsoisimme sitä. Nykyään tilaamme kerran kuukaudessa uuden elokuvan ja seksielämämme on parantunut huomattavasti. Rakastelemme 2-3 kertaa viikossa. löysimme sivuilta http://www.toyheaven.fi sopivia parisuhde elokuvia.

Jos minusta olisi kiinni, niin ei koskaan, mies taas haluaisi vaikka kerran tunnissa ollessaan kotona.
Käytännössä aikaisemmin oli kerran viikossa, nyt on niin tulehtuneet välit, että hyvä jos kerran kahdessa kuussa.

Hei,

Meillä oli hyvinkin vikasta ennen pojan syntymää vaikka yhdessä yli 10 vuotta. Sitten tuli lapsi, yövalvomiset ja minulle liikakilot (normaalisti olen tyyppiä hoikka). Mies sai tarpeekseen ja ilmaisi inhonsa. Sain kuulla olevani läski sun muuta vaikka koko ajan minulta paino tippui- lopulta normaaliksi- vaikka en edes laihduttanut. Miehellä oli jokin ihme kriisi, häntä ei saanut moneen kuukauteen edes koskea. Tuntuu että nyt kun hänellä on taas kaikki hyvin, minulla mikään ei ole palannut ennalleen. Kateellisena teille rakastuneet parit. Minä nyt tiedän, miltä se tuntuu, kun rakkaus loppuu. Ei enään miltään.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.09.2004 klo 23:05 kateellisena teille kirjoitti:
Hei,

Meillä oli hyvinkin vikasta ennen pojan syntymää vaikka yhdessä yli 10 vuotta. Sitten tuli lapsi, yövalvomiset ja minulle liikakilot (normaalisti olen tyyppiä hoikka). Mies sai tarpeekseen ja ilmaisi inhonsa. Sain kuulla olevani läski sun muuta vaikka koko ajan minulta paino tippui- lopulta normaaliksi- vaikka en edes laihduttanut. Miehellä oli jokin ihme kriisi, häntä ei saanut moneen kuukauteen edes koskea. Tuntuu että nyt kun hänellä on taas kaikki hyvin, minulla mikään ei ole palannut ennalleen. Kateellisena teille rakastuneet parit. Minä nyt tiedän, miltä se tuntuu, kun rakkaus loppuu. Ei enään miltään.
:( :'(

Meillä on ollut tosi vaikeeta, kun mulla ei tee enää koskaan mieli ja sitä tulee harrastettua todella harvoin.... Tuntuu että tämän vuoksi menee kaikki muukin pari suhteessa alamäkeä... Ei olla enää pahemmin nukuttu toistemme kainalossa tai muuten hyväilty toisiamme.. En tiiä johtuuko tämä raskaudesta.. :(
Olisiko apuja??

:D Minäpä nostan ja kysyn, että KUINKA MONI JOUTUU OLEMAAN ILMAN syystä tai toisesta, mutta vaikka että kuinka moni pariskunta on joutunut yhdyntäkieltoon syystä tai toisesta, ja miten nyt suu pannaan?

Minäkin kuvittelin, että jee raskaana ollessa ei mitään paineita ehkäisystä, ja moni on sanonut, että raskaana ollessa hyvää seksiä... ja sitten räpsähti kieltolaki päälle.

Meillä pärjätään ihan hyvin, voihan sitä helliä hetkiä viettää muutenkin. Mutta silti, kyllä sitä välillä haaveilee ihan kunnon aviollisesta seksistä! Menee vaan vielä muutamia kuukausia odotellessa. No joo olipa taas sanottu. Oli vaan pakko kommentoida, kun täällä oli näitä kehuja miten saa parikin kertaa päivässä. En ole kyllä tottunut puhumaan näistä asioista sen enempää vieraitten kuin tuttujenkaan kanssa, mutta oppia ikä kaikki.

Pääasiahan näissä jutuissa ois se, että asianosaiset olisivat tyytyväisiä, ei se kuinka usein ja miten saa! :wave:

Onhan sitä sillon tällön mutta musta tuntuu kurjalta.
Silleen että suoraan asiaan, ei mitään hyväilyjä tai jotain.
mies jo valamiix kiihottunu, mutta minä en, miten siis keretä mukaan?

hohhoijaa

no ei se suoraan verrannollinen ole että jos usein niin hyvä suhde ja jos harvoin, suhteessa vikaa.
me rakastetaan mieheni kanssa toisiamme suunnattomasti..
pussataan ja halataan todella usein ja katsomme telkkaria "sylikkäin" ja muuta..kyllä meillä saattaa silti olla pari viikkoakin ettei ole suoranaista seksiä.
sitten on tietysti niitä kun seksiä on joka päivä jonkun jakson ajan mutta se riippuu niin töistä ja muista menoista ja siitä halutaanko vai ei..
sukupuolielämä on erittäin antoisaa ja tykkäämme paljon vaihtelusta(paikka, aika jne), ei mitään valitettavaa.
meillä menee tosi hyvin myös niinä aikoina kun seksiä on vähemmän.
Ollaanko me tod ainut pari kun ei harrasta 5 krt viikossa seksiä vai eikö täällä puhuta totta?
ollaan oltu yhdessä yli kahdeksan vuotta..

Yhteistyössä