Kuinka usein...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mama"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
vastaan kotoa muuttaneena lapsena. minä ja 2 veljeäni käydään joka viikonloppu lapsuudenkodissamme. ja samoin vietämme kaikki lomamme siellä vanhempiemme luona. asummekin 100km säteellä

Kuinka usein MITÄ? Onko vaikeaa laittaa se aihe jo otsikkoon, ettei tarvii hitaalla koneella (uteliaisuuttaan) avata vain huomatakseen, että olipahan taas turhaakin turhempi aloitus?
¨
En rekisteröidy sen takia, että näkisin sen jo heti.

Mä kans vastaan pois muuttaneena lapsena. Alkuun muutin noin 800 kilometrin päähän ja sillon kävin muutaman kerran neljän kuukauden aikana. Nyt asun noin 200 kilometrin päässä samasta paikasta ja edelleen käyntitahti on aika sama, ehkä vähän viellä vähäisempikin.

[QUOTE="mama";25944083]Kotoa pois muuttaneet kauempana asuvat lapsenne käyvät kotonaan?

Meillä lapsi asuu 500km. päässä ja käy joku 3*vuodessa.

Onko liian vähän?[/QUOTE]

Kuinka usein käyt itse lapsen luona? :)

Meillä on mun vanhemmille 450 km matkaa. Käydään siellä 4-5 kertaa vuodessa. Kivahan se olisi useammin käydä, mutta viikonlopun ajalla ei kannata lähteä pienten lasten kanssa sinne. Lomaa on siis oltava ainakin se pari päivää vkl päälle. Mielellään kävisin useamminkin.

Itselleni olisi liian vähän, mutta ei kaikki perheet ole samanlaisia. Minä kun muutin pois, niin kävin kotona tuon 3 kertaa, joista ainakin kaksi yli viikon pituisia vierailuja, vaikka asuin tuhansien kilometrien päässä eri maassa. Vanhemmat sitten kävivät suunnilleen yhtä usein mun luona päin.
Nykyään nähdään keskimäärin kerran viikossa, mutta välimatka onkin vain 50km.

Ap voisit olla vaikka mun äitini, tosin meillä välimatkaa taitaa olla lähes 600km. Vanhempia pääsen näkemään 2-3 kertaa vuodessa ja meillä päin vanhemmat käy 1-2 kertaa vuodessa. Vähälle jää näkeminen ja harmittaahan se.

[QUOTE="mama";25944213]Juu no ehkä me ollaan erikoisia sitte.[/QUOTE]

Me käydään miehen kanssa muutama kerta vuodessa vanhempiemme luona (2-6 kertaa) ja ne käyvät ehkä kerran vuodessa. Tahti on ihan sopiva, tuntuisi oudolta ravata useammin? Olisivat kyllä tervetulleita meille useammin.

Me asumme noin 400 km:n päästä vanhemmistamme. Noin 6 kertaa vuodessa tulee kotiseudulla käytyä. Lapsi kärsii matkapahoinvoinnista niin ei kovin usein viitsi taaperoa kiusata. Onneksi suostuvat käymään täällä, niin lapsi näkee isovanhempiaan.

Yhteistyössä