Kuinka moni antaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miniä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miniä

Vieras
anopin touhuta kodissaan? Siivota, pestä pyykkejä, silittää jne.

Meillä anopit saa touhuta. Anopit asuvat tosi kaukana joten käyvät harvoin mutta ovat kovia tekemään joten touhuilevat meillä niin kuin omassa kotonaan. Alussa oli vaikea tottua mutta nyt ummistan silmät ja annan touhuta jos kerta noin vähäisestä tulevat onnellisiksi.

ja mä todellakin toivon ettei tule meidän uuteen kotiin sekantumaan yhtään mihinkään sellaseen. sekaantuu jo ihan liikaa rakennus ja sisustushommiin. me halutaan asiat meidän omalla tavalla ja meidän makuun ei anopin.

Anoppi kävi meillä kun olin todellla väsynyt. Elin raskasta aikaa, olin kotiäiti ja rakensimme, kaksi lasta alle kouluikäistä. Olin uupunut olemaan yksin lasten kanssa 24/7.

Ajattelin, että ihanaa, omaa aikaa. Lähdin marjametsään. Anoppi oli istunut koko ajan keinutuolissa, ei ollut lasten kanssa eikä siivonnut sotkuista kotia, mutta vihjasi kyllä, että hänen kotona ei ollut koskaan yhtä sotkuista kun hän rakensi.

eipä tuota ole näkynyt..eikä tarvii näkyäkään touhuamassa :D
Jotkut ihmiset vaan...hmmm..on niin erilaisia..
on niin eri käsitykset tavaroiden omista paikoista, puhtaudesta, siisteydestä..

hmm... enemmän täällä toi appiukko yrittää tehdä kaikenlaista.. ehdottelee hyllyjä ja ties mitä ja varmaan tulis laittaan seinäänkin jos antaisin luvan! :D Mut ei tääl kyl kukaa muu pyykkejä tai tiskejä ole koskaan suostunut hoitamaan kuin minä ja mieheni...