Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:Alkuperäinen kirjoittaja Saala:Huih, luin tota yhtä ketjua ja joku sano että vie ROSKAPUSSIN JOKA PÄIVÄ.
Eihän sitä niin paljon voi tulla.
Meillä viedään keittiön roskis kerran kuussa, siis ihan normaali ämpäri ja sellainen roskapussi. Vessanroskis tyhjenee varmaan kerran vuodessa jos sillonkaan, kun ei sinne oikein mitään kerry.
voi kyllä tulee, joskus jopa 2-3 pussia päivässä. Meidän perheessä kun on 6 hlöä niin roskaakin tulee kiitettävästi. vessan roskiksetkin tyhjennetäään noin 2 viikon välein ( onhan meillä kaksi naista jotka käyttävät siteitä ja roskis täyttyy9
Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:Sekajäte varmaan kerran kuussa. Vessan roskis paljon harvemmin.
Alkuperäinen kirjoittaja iivi:Meillä myös noin 1-2 kertaa kuussa. Sekajätteeseen laitetaan lähinnä muovijätteet, joita tulee tosi vähän, vaikka lihaa ja kalaa syödäänkin, mutta usein ostetaan ne palvelutiskiltä. Mehuista lähtien tehdään itse, joten jätettä tulee aika vähän. Biojäte on sitten asia erikseen, se tyhjennetään kerran kolmessa päivässä ja se täytyykin tosi nopeasti kun laitetaan kaikki ruoka alusta asti itse. Ja kartonkijäte, johon menevät ne lukemattomat maitopakkaukset...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eli todella moni jättää biojätteen kierrättämättä jos roskis haisee? Aika kamalaa jos ajattelee että päivässä roskis ja vuodessa 365 roskista, aikamoista.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eli todella moni jättää biojätteen kierrättämättä jos roskis haisee? Aika kamalaa jos ajattelee että päivässä roskis ja vuodessa 365 roskista, aikamoista.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Oletko kuullut kuukupeista/kestositeistä?
Ja meitä on 5 henkilöä perheessä, monesti enemmänkin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Omakotitalossa asutaan ja joka päivä tulee yksi roskapussi, joskus jopa kaksi. Ja meillä pihassa tönöttää 240litran jäteastia joka tyhjennetään 2 viikon välein, just hyvin mahtuu 14 roskapussia + muutama päälle. Ja meillä ei lajitella, ei ole kunnon paikkoja kierrätykselle siis kotona ei tila riitä. Ehkäpä sitten keittiöremontin yhteydessä saadaan nekin paremmaksi, vaikkakaan ei mitään intoa ole niitä lajitella.
Alkuperäinen kirjoittaja maomao:Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:Sekajäte varmaan kerran kuussa. Vessan roskis paljon harvemmin.
Mitäs jos vieraat jättävät sinne siteitä/tamponeja? :x Eikös ala haista?
Alkuperäinen kirjoittaja LaaLaa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Omakotitalossa asutaan ja joka päivä tulee yksi roskapussi, joskus jopa kaksi. Ja meillä pihassa tönöttää 240litran jäteastia joka tyhjennetään 2 viikon välein, just hyvin mahtuu 14 roskapussia + muutama päälle. Ja meillä ei lajitella, ei ole kunnon paikkoja kierrätykselle siis kotona ei tila riitä. Ehkäpä sitten keittiöremontin yhteydessä saadaan nekin paremmaksi, vaikkakaan ei mitään intoa ole niitä lajitella.
Kuulostaa muuten todella kauhealta =S .
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Oletko kuullut kuukupeista/kestositeistä?
Onko sitä kuukuppia pakko tunkea joka keskusteluun? Se ei sovi kaikille. Piste.
Kestoside sopii niille jotka tykkäävät pyykätäAlkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Oletko kuullut kuukupeista/kestositeistä?
No en sitä itsekkään käytä, kestoside sopii varmasti kaikille. Itse olen yliherkkä kaikille kaupassa myytäville siteille ja siitähän tämä kaikki sitten lähtikin =) . Tämä kyllä todettiin heti ekana vuonna, kun menkat alkoi. Silloin tuntui kamalalta alkaa käyttämään kankaisia, mutta kun oppi itse tekeen mitä hienompia niin jippijaijei !
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Oletko kuullut kuukupeista/kestositeistä?
No en sitä itsekkään käytä, kestoside sopii varmasti kaikille. Itse olen yliherkkä kaikille kaupassa myytäville siteille ja siitähän tämä kaikki sitten lähtikin =) . Tämä kyllä todettiin heti ekana vuonna, kun menkat alkoi. Silloin tuntui kamalalta alkaa käyttämään kankaisia, mutta kun oppi itse tekeen mitä hienompia niin jippijaijei !
Aika erikoinen perhe kun henkilömäärä vaihtelee usein. Kuulostaa joltain hippikommuunilta.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Oletko kuullut kuukupeista/kestositeistä?
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja LaaLaa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Omakotitalossa asutaan ja joka päivä tulee yksi roskapussi, joskus jopa kaksi. Ja meillä pihassa tönöttää 240litran jäteastia joka tyhjennetään 2 viikon välein, just hyvin mahtuu 14 roskapussia + muutama päälle. Ja meillä ei lajitella, ei ole kunnon paikkoja kierrätykselle siis kotona ei tila riitä. Ehkäpä sitten keittiöremontin yhteydessä saadaan nekin paremmaksi, vaikkakaan ei mitään intoa ole niitä lajitella.
Kuulostaa muuten todella kauhealta =S .
Miten niin? Oletko käynyt ikinä kaatopaikalla? Aattelin vaan kun sinne menee samaan maatuvaan kasaan sekä bio että sekajäte...