P
piuku
Vieras
Vauva on nyt 2 vko ja mietin että kuinkakohan usein olisi hyvä vaihtaa vaippaa suurinpiirtein..Kun vähän näkyy punoittavan vaipan alueelta iho.. Olen vaihtanut parin päivän välein nyt jos ei siis kakkaa..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja piuku:Vauva on nyt 2 vko ja mietin että kuinkakohan usein olisi hyvä vaihtaa vaippaa suurinpiirtein..Kun vähän näkyy punoittavan vaipan alueelta iho.. Olen vaihtanut parin päivän välein nyt jos ei siis kakkaa..
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Ihan vastasyntyneenä varmaan parin tunnin välein. Nyt puolivuotiaalle n. 3 tunnin välein jos ei oo kakkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja piuku:HEI kamala virhe kirjotuksessa!! parin tunnin eikä parin päivän!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja piuku:Vauva on nyt 2 vko ja mietin että kuinkakohan usein olisi hyvä vaihtaa vaippaa suurinpiirtein..Kun vähän näkyy punoittavan vaipan alueelta iho.. Olen vaihtanut parin päivän välein nyt jos ei siis kakkaa..
Alkuperäinen kirjoittaja Yök:Tää on mun mielestä aika mauton ja surkea provo. Lapsen hyvinvoinnin törkeä laiminlyöminen ei koskaan ole hauskaa.
Alkuperäinen kirjoittaja piuku:HEI kamala virhe kirjotuksessa!! parin tunnin eikä parin päivän!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja hei hallloooo:Alkuperäinen kirjoittaja Yök:Tää on mun mielestä aika mauton ja surkea provo. Lapsen hyvinvoinnin törkeä laiminlyöminen ei koskaan ole hauskaa.
mee nukkuu, kun on huumorintaju lähteny.. ei tullu mieleen et 2 viikon vanhan vauvan äiti on niin sekasin että kirjottaa mitä sattuu???