Ja luonto kiittää mahtavaa, nykyaikaista ekologisuutta! :stick:käsipyyhkeet nakkaan illalla aina koneeseen jten päivittäin ja kylpypyyhkeet joka kerta kun suihkussa käy niin uusi!
ja sit en tajua tätä. käsipyyhkeissä on PALJON enemmän bakteereja kuin kylpypyyhkeessä. miksi siis vaihdat kylpypyyhkeen joka kerran jälkeen ja käsipyyhkeen harvemmin?Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;26392995:kylpypyyhkeet menee pyykkiin yhden kerran jälkeen ja käsipyyhkeet viikottain
Ymmärryksen raja tuli vastaan siinä, kun mietin, että miten kauan maapallo kestäisi, jos kaikki maapallon asukkaat pesisivät päivittäin puhtaita pyyhkeitä.Eipä oo kukaan sun ymmärrystä tainnut kyselläkään, ja siitä puhtaastakin ihosta irtoaa aika lailla kuollutta ihosolukkoa yms. kuonaa että varmaan kivassa kunnossa pyyhe jota käytetty 2vko, mutta kukin tavallaan...
Ihana minä asenne, jossa kuvitellaan, että omalla toiminnalla ei ole mitään merkitystä maapallon tilanteeseen. Teitä on valitettavasti liian paljon, jotta maailmaa voitaisiin saastumiselta pelastaa.Plaalaaplaa. Vaikka mä en ikinä pesis yhtään pyyhettä niin maailma ei pelastuis.
Ja hyvin tasoittaa tilannetta että mon täälläkin tuntuu pesevän pyyhkeen 2 kertaa kuussa.
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;26392995:kylpypyyhkeet menee pyykkiin yhden kerran jälkeen ja käsipyyhkeet viikottain
Mä en haluaisi kuivata pyyhkeeseen jota on käytetty kaksi viikkoa, vaikka sillä ei olisi koskettukaan persvakoon, mutta pari-kolme kertaa voin käyttää samaa pyyhettä. Mä tapaan pestä takamukseni suihkussa, niin ei siitä jää pyyhkeeseen mitään sen ällömpää kuin muualtakaan vartalosta. Sitä paitsi mulla on tapana kuivata aina tietyssä järjestyksessä tietyillä pyyhkeen kohdilla, niin en kuitenkaan hinkkaa samaan kulmaan persettä ja naamaaAlkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26393376:Ja kuka pälli kuivaa naamansa pyyhkeeseen jolla on kaksi viikkoa kuivattu myös persvakoa? Ristus teidän kanssa. :x
Eli noin 5 pyyhettä per nenä. Se on tietysti kiva, kun on paljon pyyhkeitä. Ehkä meilläkin tahti tiivistyy, kun seuraavaan asuntoon hankitaan kuivausrumpu. Se kun vielä kuluttaa pyykkejä aika paljon.Joka päivä pestään jokunen koneellinen pyykkiä ja kylpypyyhkeitä on ehkä 30, en tiedä tarkkaan.
Porukkaa on 2+5 (kuudes lapsi tulossa ensi kuussa).