[QUOTE="Vieras";28619212]Mä en ymmärrä, että tällä palstalla ihmiset vaihtaa petivaatteet 1-2 kertaa viikossa (muistaakseni joku vaihtoi päivittäin lakanan ja tyynyliinat), käsipyyhkeet lähes päivittäin, kylpypyyhkeet samoiten, meneeköhän vähän yli!? Niin ja keittiöluutunkin kaikki ilmeisesti vaihtavat päivittäin, näin muistelen toisista keskusteluista.
Itse vaihdan kerran viikossa käsipyyhkeet, kylpypyyhkeet, petivaatteet parin - kolmen viikon välein.
2 aikuista ja 1 vauva. Vauvalla omat pyyhkeet, joita menee useampi päivässä, mutta ne sotkeentuvat.
Keittiöluutun jätän välillä kloriittiveteen lillumaan, ei sitä sen kummemmin pestä tai vaihdella (siis vaihdetaan välillä, mutta harvoin).
Meillä pyyhkeisiin kuivataan puhtaat kädet/vartalo (käydään saunassa päivittäin), ei ne koskaan ehdi likaantua näkyvästi, eivät myöskään ole märkiä ja viikon käytön jälkeen tuoksuvatkin edelleen ihan puhtaalle.
Ja minä olen vielä ihminen, joka siivoaa PALJON, meillä on aina siistiä ja puhdasta, joten siitä ei ole kyse. Kai näihin sitten vastaavat aina vain ihmiset, jotka pyykkää, pesee ja puunaa koko ajan.
Eihän ne bakteerit pahasta ole, ei meillä ainakaan kukaan ole koskaan kipeä tms.[/QUOTE]
Anoppini on ollut kauhuisaan kun kerroin että vaihdan petivaatteet 2-3 viikon välein, hänen mielestä liian usein ja joka toinen kuukausi voisi niitä vaihtaa. Meitä on sentään 7 henkilöä.