kuinka usein sinkkuna..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minäpävain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Usein. Muutama vakituisempi partneri, useampia kertakäyttötuttavuuksia.

Henk. koht. kysymys, mutta käytätkö kondomia aina? Mun kokemuksen mukaan vaan miehet aina haluais jättää pois, mutta mun mielestä se olis typerää ns. "vakipanonkin" kanssa.

Oli pari vakkarityyppiä joiden kanssa vietti yksinäisiä hetkiä/krapulapäiviä ja sitten niitä yhdenillan juttuja. Mutta 1-3 kertaa viikossa noin.... Saattoi joskus olla useampikin viikko välissä ettei ollut mitään kun ei huvittanut.

Parisuhdeseksi on miljoona kertaa parempaa kuin ne tunteettomat panot.

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Useemmin mä sinkkuna ollessa sain kun perheellisenä nyt. :| Tosin sillon ei ollu lapsia hidastamassa tahtia... Muutama vakipano yleensä.

Tuo on kyllä tosi surullista. Mun yks tuttu on valittanu samaa. Ja olipa sitten sanonut tuon ääneen miehelleenkin. Aijai :( :whistle:

No, yksi näistä vakipanoista oli nykyinen aviomies. :whistle:

Mutta ei sitä nykyään vaan jaksa, kun on molemmilla täysipäiväinen työ, itsellä oma yritys ja kaksi pientä lasta. Toista se silloin ennen oli. Ehkä tää tästä kun muksut vähän kasvaa. Sanotaanko, että ei meillä hiljaista ole nytkään, mutta sinkkuna ollessa oli varsin aktiivista.

Alkuperäinen kirjoittaja op:
Alkuperäinen kirjoittaja nina:
kuinka monta miestä teillä sit on ollut?? itselläni on 5.

samaa mietin minäkin, minulla 23.

Mustana ei viitsi lukemia laitella, mutta sen verran on kokemusta tullut ettei ikinä tule vanhempana kriisiä kun pitäisi miettiä millaista muiden kanssa olisi. Mun mies on ehdottomasti paras mitä olen koskaan saanut ja kokemusten määrä on varmasti vertailuun riittävä....

Alkuperäinen kirjoittaja amanda:
Henk. koht. kysymys, mutta käytätkö kondomia aina? Mun kokemuksen mukaan vaan miehet aina haluais jättää pois, mutta mun mielestä se olis typerää ns. "vakipanonkin" kanssa.

Mä oon ollut naimisissa jo yli 7 vuotta :), sinkkuajat ovat siis jo historiaa.

Mutta en, en käyttänyt kondomia aina. En ole kumin ylin ystävä.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja amanda:

Mä oon ollut naimisissa jo yli 7 vuotta :), sinkkuajat ovat siis jo historiaa.

Mutta en, en käyttänyt kondomia aina. En ole kumin ylin ystävä.

Meillä on ystävä ollut helkkarin hyvä tuuri sitten molemmilla :whistle: :)

Yhteistyössä