M
minäpävain
Vieras
siis kuinka usein sinkkuna harrastat/harrastit seksiä? ja oliko paljon eri kumppaneita? ite harrastan toodella harvoin ja mietin et onkohan muita kaltaisiani 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Usein. Muutama vakituisempi partneri, useampia kertakäyttötuttavuuksia.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Usein. Muutama vakituisempi partneri, useampia kertakäyttötuttavuuksia.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Useemmin mä sinkkuna ollessa sain kun perheellisenä nyt. :| Tosin sillon ei ollu lapsia hidastamassa tahtia... Muutama vakipano yleensä.
Alkuperäinen kirjoittaja nina:kuinka monta miestä teillä sit on ollut?? itselläni on 5.
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Useemmin mä sinkkuna ollessa sain kun perheellisenä nyt. :| Tosin sillon ei ollu lapsia hidastamassa tahtia... Muutama vakipano yleensä.
Tuo on kyllä tosi surullista. Mun yks tuttu on valittanu samaa. Ja olipa sitten sanonut tuon ääneen miehelleenkin. Aijai![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja op:Alkuperäinen kirjoittaja nina:kuinka monta miestä teillä sit on ollut?? itselläni on 5.
samaa mietin minäkin, minulla 23.
Alkuperäinen kirjoittaja amanda:Henk. koht. kysymys, mutta käytätkö kondomia aina? Mun kokemuksen mukaan vaan miehet aina haluais jättää pois, mutta mun mielestä se olis typerää ns. "vakipanonkin" kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja amanda:Henk. koht. kysymys, mutta käytätkö kondomia aina? Mun kokemuksen mukaan vaan miehet aina haluais jättää pois, mutta mun mielestä se olis typerää ns. "vakipanonkin" kanssa.
Mä oon ollut naimisissa jo yli 7 vuotta, sinkkuajat ovat siis jo historiaa.
Mutta en, en käyttänyt kondomia aina. En ole kumin ylin ystävä.