kuinka usein sinkkuna..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minäpävain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no tuleeko kellekkään halpamainen olo jos harrastelee paljon? ku mä haluaisin itse harrastaa enemmän mut murehin mitä se tekee itsetunnolle ja mitä tulevat mieheni ajattelee sellasesta. mitäs tähän sanoisitte?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no tuleeko kellekkään halpamainen olo jos harrastelee paljon? ku mä haluaisin itse harrastaa enemmän mut murehin mitä se tekee itsetunnolle ja mitä tulevat mieheni ajattelee sellasesta. mitäs tähän sanoisitte?

Höh, saa kai sitä naisetkin seksiä harrastaa kun haluaa. Sellainen päätön nussiminen kaiken liikkuvan kanssa tuo huonon olon, mutta jos pitää tasoa yllä niin mikäs siinä.
Ja mun aviomiehellä ainakin olin ennen meidän aikaamme paljon enemmän kumppaneita kuin minulla ja se on puhuttu heti alkuun ettei aiemmin tapahtuneilla ole mitään merkitystä. Jos jompikumpi meistä olisi alkanut tuijotella partnerien määrää niin eipä oltaisi tässä nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Miksi tulisi? Ja mistä se tuleva mies tietäisi sun entisistä hoidoista? Se on vaan seksiä.

Niin ja se kondomi, ettet ole papilloomapesä hetken päästä. Jos mulla olis tyttölapsia, niin vaatisin että käyttävät kondomia vähintään naimisiin menoon asti. Paitsi nykyäänhän on kyllä ne rokotteetkin, mutta silti. Ja onhan paljon muitakin seksitauteja.

Yhteistyössä