Kuinka usein seksiä?

  • Viestiketjun aloittaja Nainen
  • Ensimmäinen viesti
eki
Kyllä seksiä saa vaimolta 3-4 kertaa viikossa ja vapaa- aikoina parhaillaan pari kertaa päivässä.
Usein käy vielä niin, että vaimo antaa, mutta ei itse halua.
Mutta hetken perästä...haluaakin. Eli nainen pitää saada syttymään.
 
NN++ :lle
30 vuotta meilläkin on tahittu, ei seksi ole lakannut kiinnostamasta, päinvastoin, ja mies on aina valmis, joka käänteessä - mutta mieluummin kieltäydyn kuin otan vastaan huonoa seksiä.
 
c
Ei kai se taito ruostu, se on kuin tanssitaito, kun kerran oppii muistaa ikänsä? :)
Niinpä, YLI puolet vuotta vielä jäljellä, vielä ehtii..nyt kun alat kinumaan niin voit saada jo jouluna.. ;)
Muuten, ei millään pahalla...vitsinä vaan..ei sitä itsekään kovin usein tule harrastettuu, mutta kyllä jokusen kerran kuukaudessa. Enemmänkin voisi..
 
c:lle
Ei varmaan huvita niin.
Sama toisinkin päin: jos nainen ei ole mukana leikissä, maku menee mieheltäkin.
Kumma juttu. miten paljon on niitä pareja, joilla halut ja toiveet eivät kohtaa.
 
c
Aivan niin, mutta jos on samaa pärstää katsellut vuosia, no joo..joillakin ne tunteet säilyy, jopa rakkaus..toiset tympiintyy, ja näitä pareja on paljon? Jotkut laittaa lusikat jakoon, jotkut jatkaa..
 
c:lle
Yleensähän syitä on sysissä ja sepissä - jos nyt syyllisiä on yleensä tarpeen lähteä etsiään.
Niillä, jotka jatkavat yhdessä, on muita syitä jatkaa kuin se upea seksielämä. Senkin merkitys vaihtelee eri ikäkausina.
Eikä se kumppani aina välttämättä vaihtamalla parane, 80 prosenttia uusiosuhteista päätyy eroon.
 
c
Olet oikeassa. Saanko kysyä kuinka aktiivinen vaimosi on niinä harvoina kertoina? Silloin marraskuussa?
Jos naista ei huvita, syitä voi olla monia, ei vaan huvita, vaihtarit, väsymys, lapset, toinen mies ym.
Samoin miehillä, niillä vaan ei ole vaihtareita eikä lastenhoito yleensä kuulu miehille. :)
 
c:lle
Saahan sitä kysyä. Se vaihtelee, välillä ""nai kuin minkki"" välillä ei voisi vähempää kiinnostaa.
Syitä on monia, kuten kirjoitat. Eräänä kokonaisuutena on sitten ne kokemukset, sanat ym., jotka ovat elämään sisältyneet.
 
c
Miten minkki nai? ;) En ole koskaan kuullut..
Onko sulla joku vuorokaudenaika kun haluat, haluaako toinen samaan aikaan? Meillä mies haluaa yöllä, mä taasen aamusella. Niin tai näin, aina väärinpäin.. ;)
 
c
No sullahan on sittenkin asiat hyvin, saat upeaa seksiä! Kyllä minäkin melkein mihin aikaan vaan haluaisin, mutten keskellä yötä, silloin haluan nukkua, olen aamuvirkku ja usein aamuisin ne halut on kovimmillaan, mies taas ei halua, jaksa, silloin tällöin herätessäni kömmin miehen peiton alle, ja....mutta se vaan mörähtää ja jatkaa uniaan.;)
 
c:lle
Hyvin ja hyvin, muistatko marraskuun?
Ei niitä upeita hetkiä viimeisten vuosien aikana ole kovin usein ollut :(
Aamujäykkyydellä olisi kyllä kiva harrastaa läheisempää tuttavuutta, mutta...
 
c
Muistan, ensilumien aikaan siis viimeksi, on siitä aikaa, kieltämättä.
Aamujäykkyys, niinpä, mutta jos silloin sattuu saamaan on homma pikaseen hoidettu paitsi jos sais uusinnan, yleensä ei saa.
 
c:lle
Samassa veneessä näköjään ollaan :)
Minä olen niitä miehiä, jotka nauttivat pitkistä hetkistä. Pikaiset ei nykyisn huvittaisi juuri lainkaan. Naisen nautinnon näkeminen on nautinto miehellekin.
Mitenkäs aamuvirkku on näin ""aikaisin"" verkossa?
 
c
Aamuvirkku nukkuu vaan muutaman tunnin yöunet, pärjää niillä.:) Vanhuusko iskenyt? :)
Mä tykkään pikaisistakin, esileikkinä ;)
Meillä taas miehelle oma nautintonsa on etusijalla.
 
c:lle
Vanhuksethan menevät aikaisin nukkumaan :)
Kummallinen mies sinulla. Anteeksi, ei ole tarkoitus häntä mitenkään halveerata. Tosin tuo oma nautinto on aika monella miehellä etusijalla. Nainen jää sitten joko kokonaan ilman tai ainakin osittain. Pystyt saamaan ilmeisesti monta kertaa, kun pikaiset on hyvä esileikki?
 
c
Niin taitavat mennä, yhdeksältä nukkumaan ja heräävät aamuneljältä, sitten en taidakaan olla vielä vanhus :)
""Saamiset"" on niin ja näin, jos en itse avittaisi jäisin ilman. Jos saamisella tarkoitat orkkua? Mieheni tarkoitus ei ole antaa minulle orkkua vaan itselleen-Yksi syy siihen miksi ei aina haluta..saako sinun naisesi aina, vai feikkaako?
Nyt tällä vanhuksella on mennyt ylitöiksi ja pakko mennä unten maille.
Hyvää yötä.
 
c:lle
Sitä tarkoitin. Tuo ei minun ajatusmaailmaani mahdu, että mies hakee orkkua vain itselleen, ei myös kumpanilleen. En ihmettele sitä, ettei sinua aina huvita.
Rouvalla ei ole ollut tapana näytellä - rehellinen on siinäkin suhteessa. Yhdeksän kertaa kymmenestä on saanut.
Nukkumaan kai tässä on mentävä. Hyvää yötä - tai hyvää huomenta, lienee aurinko jo noussut, kun tätä lueskelet :)
 

Yhteistyössä