Kuinka usein seksiä?

  • Viestiketjun aloittaja Nainen
  • Ensimmäinen viesti
mies
Ketäpä nyt aina huvittaisi, eikä ole tarpeenkaan.
Kaikki ja vähän enemmänkin. Aina olen kuulemma ollut liian usein halukas. Sitten kyllästyin, enkä ole aloitteita tehnyt. Kyllähän tuota näköjään pärjää näinkin :)
 
N42
Pari - kolme kertaa viikossa, jos hyvin menee. Jos huonosti menee niin kerran viikossa. Näin kesäisin unelmoin, että olisi vapaata ja kesämökki. Mies tulisi ja ottaisi minut monta kertaa päivässä..mutta tämä on vain unelmaa, ei totta. Takana avioliittoa yli kaksikymmentä vuotta.
 
Mies
Juu älä ole huolissasi. meillä harrastetaan seksiä sillon kun arvon avorouvaa sattuu kiinnostaan eli todella harvoin. parhaassa tapauksessa jopa kerran kahdessa viikossa. jollei ole väsy niin aina joku muu syy kyllä löytyy.
 
m+40
meidän parisuhteesta puuttuu seksi lähes kokonaan,
kaikinpuolin muuten menee hyvin mutta kyllä minä puutteesta kärsin.
vaimolla pitkä lista syitä miksi ei halua tai voi antaa.
 
taija
Meillä ei myöskään ole lähes ikinä seksiä En tiedä miksei minun mieheni halua panna mua. Se on elämäni suurin tragedia. :( Onneksi löytyy muita halukkaita...


Me oleme vasta 29- ja 34- vuotiaita. Luulis että seksi kiiinnostaisi!!??
 
m+40
harmittaa kun lukee Taija sinun tekstiä,kun menee halut näin ristiin.
miksi ei pariskunnat voisi ola yhdessä ne jotka kumpikaan ei halua ja ne jotka kumpikin haluaa melkein kokoajan niinkuin minä?????????
 
taija
meillä on kuitenki muuten kivaa, yksi ihana lapsi, asuntolainaa yhteisiä harrastuksia sun muuta, itse kaipaan todella sitä kunnon nussimista ja olen aina ollut todella himokas ja halukas, säälihän se on juu...asiasta yritetty keskustella, tuloksetta.


Jossain vaiheessa varmaan täytyy lopettaa tämmönen suhde. Koska tuskin tämä muuttuu tästä.

Ajatteles, joskus kun oikeen kerjään, mies saattaa nuolla mut orkkuun ja sitte vaan alkaa itse nukkua.mitäs mieltä siitä olet? Itse en voi käsittää kuinka joku mies voi nuolla ja sormeilla naisen märkää kiimaista pillua katsoa ja kuunnella kun voihkin valtavan orgasmin kourissa ja sitten vaan nukkua?? Hänellä n jonkilainen erektio-ongelma mut siitäkään ei voi puhua eikä lääkäriin voi mennä. Sapettaa ja masentaa tälläinen.
 
m+40
paljon samaa meillä vaimolla kun sinun miehelläsi.
minä saan kerjätä pimppaa joka päivä.
olisi kiva tavata sinun kaltaisesi nainen joka haluaa sekstailla usein ja kunnolla.
 
M+40
hei!ei kuulosta kivalta.Meillä mies leikkii kaukosäätimen kanssa.tai lapset on hereillä. tai mies niin tuiskeessa.tai ollaan eriaikaan töissä.ei siis kivaa aina täälläkään.joskus ois kiva mennä vaikka vieraisiin.
 
NN++
No niin saakin - siis naiset. Mun mies ainakin antaa mulle ihanaa seksiä tavallisessa menossa 1 - 2 kertaa/viikko, lomalla 1 - 2/päivässä - noo, ei ihan joka päivä. On antanut kohta 30 vuotta.

Tulee mieleen miehet, että millaista seksiä teiltä oikein saa, jos ette saa naistanne kiinnostumaan. Ei naisetkaan niin tyhmiä ole, että kivasta/mukavasta/ihanasta/taivaallisesta jutusta kieltäytyisivät.
 
c
Hyvä ikä:) Miksi ei Barbara kelpaisi, sitähän huvittaa aina..
No..on tuo aika harvoin jos marraskuussa viimeksi, oletko kysynyt eukolta josko tänä vuonna saisit?
Unohtunee kohta taitokin? ;)
 
Kesäpimppi
Kyllä se vaan pojat ja tyttäret niin on,että ainakin minä,kolmekymppinen tyttönen,näin kesäkuumalla olen pimppi halukkaana päivittäin,parikin kertaa ;) onneksi on tuolla miehellä sama ""vika"",että pippeli päivittäin vaatii toimintaa! Nam..
 

Yhteistyössä