Kuinka usein seksiä?

  • Viestiketjun aloittaja Nainen
  • Ensimmäinen viesti
Nainen
Kuinka usein teillä seksiä? Meillä kerran viikossa ja se on mielestäni aika harvoin. Kuvittelenko muiden harrastavan seksiä useammin? Kertokaa ja vastatkaa rehellisesti...
 
mies+30
Saan seksiä noin kerran viikossa ja se on mun mielestä liian vähän. Vaimoke saman ikäinen ja sille riittää ihan hyvin. Riidat koskee usei just tätä asiaa. Milloin ollaan väsynneitä ja milloin särkee pää...olen muuten yrittänyt ottaa osaa siivoukseen ym. kotitöihin mut ei auta.
 
Terminator
Kyllä seksiä pitäis saada vähintään päivän välein. Äijäthän on aina valmiina, mut naisten tarjonta ei ole samaa luokkaa. Jos nainen kärsii puutostautia, niin sit on kyllä miehessä pahasti vikaa,vikaa...
 
Eino
Olette tosi surkimuksia jos näin harvoin. Oma inkkarivaimoni innostuu vielä nytkin, 87 vuotiaana näin Pohjanmaan rannikolla eikä ennsimmäistäkään lääketietellistä vaivaa ole ollut! Squaw, mikä skuaw. Nain niin kauan kuin jaksan. Tiettävästi teistä kukaan ei ole paneutunut K.G. Olinin kirjoihin. Siitä se sivistymättömyys johtuneekin. Tiesittekö, että Californiassa tunnettiin käsitteet Swedish Finn ja Russian Finn. Toinen oppi paikallista kieltä hetkessä, nai ja nautti, perusti perheen ja eli pitkään .Toinen surkutteli ja kuoli 2-kymppisenäKumpi on kumpi?Toinen elää vieläkhin paikallisnimissä Suomenruotsalaiset elävät ikuisesti,toisin kuin suomenkieliset kommunistiveljekset. Mistä johtuneekaan? Ja kumpaan kieliryhmään kuulut mielummin, Tom of Finland? Alkuperäisen perusteella ei epäilystäkään. Suomi Poikahan se siellä maailmalla pärjäilee! Suomi pojan maailmanvalloitus muistuttaa jo kovasti suomalaista hiihtoa. Eli harjohtelkaa mamman kanssa kunnes kasvatte aikuiseksi ja uskallatte kohdata miesten maailmaa.
 
emännys
siiri miksei teillä seksiä kahteen vuoteen ollu ollenkaan??

meillä on varmaankin nelisen kertaa viikossa ja kun on menkat niin mies hoidellaan muutoin...kimpas oltu kuus vuotta.
 
Eino
Raukka on raukka, vaikka voissa paistaisi. Tämä oli käsite Vancouverissä jo 1930-luvulla. Myöhemmät ryssäversiot ovat pelkkiä mielikuvituksen puuttesta johtuvia plagiaatteja. Yhtä mielikuvikseton lienee elämännekin. Kielivirheistä moittiminen todistaa vain omasta pumpulista kasvamisesta. Eino
 
Eino
Anteeksi alkuperäinen, mutta tuli häiriköitä väliin. Itse olen 85 ja vaimo 87 ja edellen nautimme 3-4 kertaa viikossa, usein paljon enemmänkin. Joten paljon sinulla on elämää ja rakkautta vielä elämättä!
 
Jorma
Onko palstalla nähty mielipuolisempaa viestiä? Palataanko asiaan, eli kuinka usein. Omalla kohdallani, työkiireistä ja -matkoista riippuen 2-10 kertaa viikossa, eikä valitusta ole kuulunut.
 
m38
vaimo haluasi joka ilta vähintäänkin. itse en jaksa kuin ehkä pari kertaa kuussa. pitää vähän piristyä jotta vaimokin olisi tyytyväisempi.
ollaan oltu yhdessä nyt noin 20v

 
n29
Meillä puuhastellaan hiukan lasten (4v. ja 6v.) menemisistä ja matkatöistämme riippuen päivittäin. Silloin tällöin parikin kertaa päivässä :) Joskus tuntuu että meillä on mieheni kanssa jatkuvat ""kiimaviikot"" ;), eikä kyllästymistä ole näkyvissä - päinvastoin.
 

Yhteistyössä