Kuinka usein saatte yhteistä aikaa miehenne kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Kuka katsoo lapsia, montako lasta on ja minkä ikäisiä?

Kateellinen täällä kyselee ku ite ei ole kuin muutaman kerran 3v aikana ollu kaksin miehen kans pari tuntia kerrallaan.

Joka ilta, kun lapset nukkuvat. Kai me sitten jotenkin olemme outoja, mutta ei ole mitään pakottavaa tarvetta päästä lapsista eroon esim. vuorokaudeksi tai jotakin. Ollaan vissiin aika kotihiiriä.

Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Joka ilta, kun lapset nukkuvat. Kai me sitten jotenkin olemme outoja, mutta ei ole mitään pakottavaa tarvetta päästä lapsista eroon esim. vuorokaudeksi tai jotakin. Ollaan vissiin aika kotihiiriä.

Näin minäkin ajattelin, mutta en ole enää täysin varma kannastani.

kun olin vuorotyössä ja mulla oli vapaita viikonloppuja keskimäärin vuodessa 10, en kertaakaan, sinä vuonna. Nyt päivätyössä arkipäivisin, kaksi kertaa vuodessa, lapsi on viiko mummolassa kesällä, ja sit yhden viikonlopun kummilla. Ihan ollaan näillä pärjätty.

Joka päivä, Tyttö menee hyvissä ajoin nukkumaan niin meil jää viel hyvin aikaa toisillemme. Ja niinä päivinä kun ollaan molemmat vapaalla niinmyös neidin päikkyjen aikaan on sitä yhteistäaikaa. Tosin silloin kyl levätään yleensä koko perhe :heart:

Ja myö tykätään olla kotona et ei oo sellasta pakottavaa tarvetta saada tyttöä johonkin hoitoon et voitas olla kaksin. Itseasias se ois tosi hassua olla täällä kotona ilman et pimu ois kotona.

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:

Tuokin on hyvä, mutta meillä se ainakin menee siihen, että toinen istuu koneella ja toinen katsoo telkkaria. Parempi, kun välillä lähtee kotoa pois.

Joka ilta monta tuntia nyhjätään yhdessä kun lapset menevät nukkumaan ja tosi hauskaa on edelleen yhdessä. Katellaan leffoja, pelaillaan jne..

Lapset saadaan aina hoitoon kun halutaan mutta tykkään käydä tuulettumassa erikseen omien kavereiden kanssa ilman miestä joten pari kertaa vuodessa muksut menevät yökylään ja me jonnekin kaksin.

Nyt ollaan lähiaikoina menossa 1vrk reissuun. On tästä jo aikaa kun on viimeksi niin pitkään kaksin oltu...Muutamaa tuntia ollaan kyllä oltu pois useinkin. Meillä on lapset 4kk ja 2v4kk. Lapsenvahteja meillä on mun vanhemmat, miehen sisko ja miehen vanhemmat. Jos ajoissa vaan sovitaan ja järjestellään niin päästään kyllä silloin kun halutaan. Ei kukaan toki varmasti rupeisi joka viikonloppu hoitamaan, mutta ei kyllä tulisi mieleenkään niin usein kulkeakaan.

Yhteistä aikaa joka päivä, mutta kahdenkeskistä aikaa ei olla nähty sitten esikoisen syntymän 4 v sitten. Ai anteeksi, kerran on lapset olleet yökylässä mummolassa vuosi sitten. Silloinkin heti aamuyhdeksältä tulivat kotiin, kun olimme vielä nukkumassa.
Oikeastaan mua ei kyllä haittaa. Tai sit vaan väitän itselleni niin, etten katkeroituisi. Eiköhän sitä aikaa ole taas yllinkyllin kun lapset on aikuisia, nyt ovat rikastuttava osa elämää.

samaan malliin. ja nyt kun nuorin on jo 8v tulee/helposti järjestyy päiviä esim. lasten leirien aikoihin ettei oo ketään kotona :o no, kaks päivää menee purnatessa ja kolmas sopiessa :whistle: :heart:
ja lapsia siis neljä vakituiseen, 8,11,14 ja16v nyt.

Siis sellaista yhteistä, ettei lapsia olisi ollut mukana, oli suunnilleen kerran vuodessa muutama tunti.

Ehkä siinä on yksi syy, miksi ollaan nyt eroamassa.

Anteeksi olen pahoillani että eroatte, mutta väitän että se ei voi olla syy eroon. Parisuhde toimii jos on toimiakseen niillä pienillä hetkillä kun ollaan yhdessä. Lapset nukkuu, tai ollaan yhdessä. Perheenä. Ei yhteinen viikonloppu ilman lapsia vaikka kerran kuukaudessa pidä suhteesta huolta jos huonosti menee. Se on se arki.

No, näin tässä on jo aika pitkään menty ja jotenkin ihan hyvältä tuntuu. Jotenkin ajattelen, että jos ilo ei ole siinä arjessa, niin ei se tule siellä kahdenkeskisessä kylpyläviikonlopussakaan.

Mutta en tyrkytä tapojani muille. :)

Vaihtelee viikottain, joskus voi mennä monta viikkoa, joskus useamman kerran viikossa.
Useimiten vietetään yhteistä aikaa kotona, joten juniorikaan ei tarvitse hoitoa. Tarvittaessa junioria hoitaa joko isommat sisarukset tai hoitopaikan perheestä joku.

Harvoin. Silloin kun mennään mummolaan (ja matkaa komiat 2000km), niin saadaan lapset hoitoon. Viimeksi oltiin miehen kanssa ihan kahdestaan joulukuusa 2005.
Ai niin kaksi lasta. 2v ja 4v.

Mä jotenki kaipaisin miehen kanssa yhteistä aikaa sillee, ettei tarttis koko ajan olla varuillaan et herääkö lapset. Ne on huonoja nukkujia. Välillä olen sitä mieltä että on hyvä näin, mut sit välillä tuntis niin pakottavaa tarvetta olla hetken rauhassa, mieluiten yhdessä miehen kans. Sut tulee älyn huono omatunto siitä, että toivon jotain tuollaista vaikka itse olen lapset halunnu ja yhdessä ne "tehtiin". Ja lisääkin vielä ehkä haluaisin joskus, mutta mietityttää tää homma. Toinen on se, et mihin lapset hoitoon ku itsellä menoja joihin ei voi ottaa mukaan... Nytkin jo hankalaa kaikki omat menot päivisin. Ei tukiverkostoja lähellä ollenkaan ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:

Tuokin on hyvä, mutta meillä se ainakin menee siihen, että toinen istuu koneella ja toinen katsoo telkkaria. Parempi, kun välillä lähtee kotoa pois.

Suunnilleen tälleen meilläkin menee yhteiset illat, kun poika 2v on jo nukkumassa. Toinen on tietsikalla ja toinen pelaa tai katselee telkkaa. Tosin aika usein iltaisin jompi kumpi ollaan töissä. Toistaiseksi ollaan oltu ihan tyytyväisiä tällaiseen meininkiin. Kumpikaan ei halua yöelämään lähteä. Mut kyllä me kesällä käytiin viettämässä ihan kahdestaan hotelliviikonloppua. Mukaavahan sekin oli. =)

Yhteistyössä