Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miks kukaan ei vastaa että montako lasta ja kuka hoitaa kun olette pois kotoa? Ja minkä ikäisiä.
Entä minkä ikäisiä Rapanhapakon lapset on?
8 ja kohta 16
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miks kukaan ei vastaa että montako lasta ja kuka hoitaa kun olette pois kotoa? Ja minkä ikäisiä.
Entä minkä ikäisiä Rapanhapakon lapset on?
Alkuperäinen kirjoittaja aave:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Siis sellaista yhteistä, ettei lapsia olisi ollut mukana, oli suunnilleen kerran vuodessa muutama tunti.
Ehkä siinä on yksi syy, miksi ollaan nyt eroamassa.
Anteeksi olen pahoillani että eroatte, mutta väitän että se ei voi olla syy eroon. Parisuhde toimii jos on toimiakseen niillä pienillä hetkillä kun ollaan yhdessä. Lapset nukkuu, tai ollaan yhdessä. Perheenä. Ei yhteinen viikonloppu ilman lapsia vaikka kerran kuukaudessa pidä suhteesta huolta jos huonosti menee. Se on se arki.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä jotenki kaipaisin miehen kanssa yhteistä aikaa sillee, ettei tarttis koko ajan olla varuillaan et herääkö lapset. Ne on huonoja nukkujia. Välillä olen sitä mieltä että on hyvä näin, mut sit välillä tuntis niin pakottavaa tarvetta olla hetken rauhassa, mieluiten yhdessä miehen kans. Sut tulee älyn huono omatunto siitä, että toivon jotain tuollaista vaikka itse olen lapset halunnu ja yhdessä ne "tehtiin". Ja lisääkin vielä ehkä haluaisin joskus, mutta mietityttää tää homma. Toinen on se, et mihin lapset hoitoon ku itsellä menoja joihin ei voi ottaa mukaan... Nytkin jo hankalaa kaikki omat menot päivisin. Ei tukiverkostoja lähellä ollenkaan ole.
Alkuperäinen kirjoittaja Kyselepäs:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä jotenki kaipaisin miehen kanssa yhteistä aikaa sillee, ettei tarttis koko ajan olla varuillaan et herääkö lapset. Ne on huonoja nukkujia. Välillä olen sitä mieltä että on hyvä näin, mut sit välillä tuntis niin pakottavaa tarvetta olla hetken rauhassa, mieluiten yhdessä miehen kans. Sut tulee älyn huono omatunto siitä, että toivon jotain tuollaista vaikka itse olen lapset halunnu ja yhdessä ne "tehtiin". Ja lisääkin vielä ehkä haluaisin joskus, mutta mietityttää tää homma. Toinen on se, et mihin lapset hoitoon ku itsellä menoja joihin ei voi ottaa mukaan... Nytkin jo hankalaa kaikki omat menot päivisin. Ei tukiverkostoja lähellä ollenkaan ole.
Meidän kunnassa on ainakin mahdollista viedä lapsi/-et tilapäisesti ihan päiväkotiin 10 e päivämaksulla. Tai MML:n hoitajia voisi käyttää?
Alkuperäinen kirjoittaja aave:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Siis sellaista yhteistä, ettei lapsia olisi ollut mukana, oli suunnilleen kerran vuodessa muutama tunti.
Ehkä siinä on yksi syy, miksi ollaan nyt eroamassa.
Anteeksi olen pahoillani että eroatte, mutta väitän että se ei voi olla syy eroon. Parisuhde toimii jos on toimiakseen niillä pienillä hetkillä kun ollaan yhdessä. Lapset nukkuu, tai ollaan yhdessä. Perheenä. Ei yhteinen viikonloppu ilman lapsia vaikka kerran kuukaudessa pidä suhteesta huolta jos huonosti menee. Se on se arki.