Kuinka usein päivität Facebookin statuksesi?

  • Viestiketjun aloittaja "Oops"
  • Ensimmäinen viesti
"Oops"
Mä joka pv.
Aina tuntuu, että se on liikaa mutta sit kirjoitan kuitenkin jotain päläpäläpälä - juttua ja sitten vähän kaduttaakin että pitääks kaikki nyt jakaa täällä kaikille. Mitään henkilökohtaista kirjoitan harvoin, lähinnä jotain arkipäivän sattumuksia tai havannointeja.
 
fb
Itse kerran päivässä-kolmessa. Ihan turhanpäiväisiä juttuja kirjoittelen.

Yksi tuttava päivittä uskomattoman tiheään, parikymmentä kertaa päivässä. Eikä päivityksissä ole mitään järkeä. Joskus hieman ihmetyttää.
 
sivustaseurannut
jotkut on varsinaisia addikteja, kertoo jokaisen kahvihetkensä yksin tai vieraan kanssa, jos on menossa kauppaan tai shoppailemaan, pitää mainostaa suureen ääneen, ja 10 muuta tykkää tästä, ihan älytöntä touhua.
 
"mä"
jotkut on varsinaisia addikteja, kertoo jokaisen kahvihetkensä yksin tai vieraan kanssa, jos on menossa kauppaan tai shoppailemaan, pitää mainostaa suureen ääneen, ja 10 muuta tykkää tästä, ihan älytöntä touhua.
Toinen, mikä aiheuttaa huvittuneisuutta, on ne teinimäiset loveraksuihanahani <3 <3 <3 -jutut aikuisilta ihmisiltä. Ihan kuin aikuiset (20v. ja yli) ihmiset olisivat jämähtäneet sinne teinitasolle...
 
......
Päivitän pari kolme kertaa kuussa, jos jotain merkittävää tapahtuu. Jotkut tosiaan tuntuvat päivittävän tilojaan 5 minuutin välein, ennätys on yhdellä kaverillani, joka päivitti kerran yhden päivän aikana tilaansa n. 40 kertaa ja vähintään saman verran linkkejä yms (piti silloin ihan laskea, kun etusivulla ei ollut mitään muuta kuin tämän kaverin uutisia). Ihan käsittämätöntä.
 

Yhteistyössä