Kuinka usein ostatte uudet silmälasit ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rillipöllö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rillipöllö

Vieras
Mulla on nämä rillit olleet kohta kaksi vuotta ja haikailen uusia. Mies oli ihan kauhuissaan, että nyt jo. Mutta kun pitää niitä päivästä toiseen, aamusta iltaan, niin kyllä mua ainakin rupee kyllästyttään.

Onko kukaan muuten ostanut silmälaseja jostain "halpaliikkeestä", saako niistä oikeesti halvemmalla ?

Mä just tänään kattelin uusia laseja, haluttas jo uusia. Nää on ollu kaks vuotta ja vielä päässä pysyy... yleensä vaihan sillon ku on niin vinot ettei enää voi suoristaa :laugh: Jospa nyt kuitenki ostas uuet ennenku hajoo päähän

Kyllä mäkin muutaman vuoden välein noin suunnilleen tahdon uudet. Viimeksi tilaisin netistä ja hyvät on olleet. Nyt pitäis taas suunnata optikolle ja ostaa uudet. Ajattelin tällä kertaa liikkeestä ostaa. :)

Riippuu vähän minkälaiset rillit haluaa...Mä tykkään käyttää näitä, jotka tummuu valon määrästä riippuen ja heijastamattomat linssit yms. Joudun vaihtamaan rillit yleensä 2-3 vuoden välein ja samalla käyn silmälääkärissä.

3-4 vuoden välein. Jos olisi rahaa kävisin laserkeikkaukessa ja sen jälkeen ostaisin pelkkiä pokia niin että lasit olis ilman vahvuuhksia, vois olla kolmet tai neljät erityyliset pokat joita vois käyttää asusteina sillón kun haluaa.

Parin vuoden välein, kyllästyn, näön puolesta voisin käyttää vieläkin niitä ekoja laseja, kun näkö ei ole enää huonontunut.

Viime lasit ostin Eyeniltä, 99e ja tosi tyytyväinen olen ollut. Ollut jo puolisen vuotta eikä mitään vikaa oo ilmennyt.