Kuinka usein masturboit vaikka asut miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja misu74
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

misu74

Vieras
Aloitanpa tässä toisenkin kyselyn..eli kuinka usein masturboit vaikka seurustelet,olet naimisissa tai asut miehen/naisen kanssa? Tuntuuko sille että aina sillointällöin on saatava tehdä se ihan rauhassa ja yksikseen?

Masturbointitarve vähän vaihtelee muun elämäntilanteen mukaan. Viikonloppuisin rakastelen poikakaverini kanssa, mutta viikolla yksin ollessani masturboin 1 - 5 krt/vkossa, yleensä hieromasauvan avulla.

Joka päivä, vaikka seurustelen.. no ainakin 4 krt viikossa.
Ei orgasmia poikaystävän kanssa.
Joskus mietin että miksi edes tekee sitä, jos jätkä aina saa mutta minä en saa yhtään mitään.

Vähänväliä pitää itseensä sipaista sieltä ja pari kertaa vähintään päiväässä tulee sormetettua kunnolla, eli ainakin aamuin ja illoin vaikka naimisissa olenkin.

kyllähän sitä tulee 2-3 kertaa viikossa harrastettua vaikka parisuhteessa olenkin. vaimo tekee sitä myös ja usein vaimo aloittaa silloin tällöin ensin sillä ja siirtyy sitten syliini haluten sitten kunnon rakastelun vielä päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Ensimmäinen ehto.
Miehen pitää tehdä käsin ensin orgasmi naiselle.
Pitäkää tuosta ehdosta kiinni.
Oi, käsin tehty orgasmi on todella nautinnollinen. AAH,,,, Mieheni tekee minulle jokailta orkun käsin.
Lisäksi vielä nuolee hyvin pilluani, joten siihen ei enää penis-seksiä enää tarvitsekkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja n19www:
Joka päivä, vaikka seurustelen.. no ainakin 4 krt viikossa.
Ei orgasmia poikaystävän kanssa.
Joskus mietin että miksi edes tekee sitä, jos jätkä aina saa mutta minä en saa yhtään mitään.

voisit vaikka sanoa poikaystävällesi, ei hän sitä muuten tajua, pyydä häntä tekemään mitä haluat

Alkuperäinen kirjoittaja lovee:
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Ensimmäinen ehto.
Miehen pitää tehdä käsin ensin orgasmi naiselle.
Pitäkää tuosta ehdosta kiinni.
Oi, käsin tehty orgasmi on todella nautinnollinen. AAH,,,, Mieheni tekee minulle jokailta orkun käsin.
Lisäksi vielä nuolee hyvin pilluani, joten siihen ei enää penis-seksiä enää tarvitsekkaan.
Jaukko sitte puutteesa?

Yhteistyössä