Kuinka monella ollut suhde perheellisen miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sivullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sivullinen

Vieras
Eli kuinka moni teistä on ollut suhteessa miehen kanssa, jolla on perhe toisen naisen kanssa. Mitä ootte ajatelleet tilanteesta ja kuinka on lopulta käynyt perheelle ja omalle suhteellenne? Ja mitä ne miehet ovat kertoneet tilanteestaan?

Itse olin eronnut jo aikapäiviä sitten. Tapasin ihanan miehen ja vasta ajansaatossa kertoi että on naimisissa ja lapsi.
Huonosti menee, ei mitään yhteistä - vanha virsi.
Meni maku koko hommaan.
Oli niin rakastunut että erosi kun en halunnut tapailla mutta eipä kiinnostanut enää.
Itse aina lopettanut ennen uutta.
Tosin kerran vasta eronnut pitkästä avioliitosta, kerran rakastunut mutta en voinut elää kanssaan ja sit tämä!
Yksi rakkaus vielä ja lapsi ja siitäkin piti erota.

mulla on ollu itseasiassa 2:den miehen kans!molemmilla perheet...kummankaa avovaimot ei tienny!toinen oli vaa panoseuraa viikoloppusin!ja toien sit hiuka enemmänki ja sen avovaimon kaa oltii jollai tasol kavereitaki(hoidin niitte lapsii välillä)ja se akka kävi panees muita miehii keskellä päivää ja lapset mukana ni eipä tehny tiukkaakaa olla sen miehen kaa...mikä oli siis viel parempi kaveri mulle =) ne tosin eros aika pian tän mee suhtee alkamise jälkee!ja syypää en ollu minä vaan ne muut miehet!!olen meinaa tältä mieheltä kysyny asiasta ja vakuutti et ei ollu mun vika ja nainen sano et hän halus nuorempaa =( just joo...arvon rouvalla sillo 7v,3v ja kaksoset vajaa 1v ja nykyään nämä kaikki lapset asuvat isillään(vanhin eri miehen) ja äiti näkee sillo ku haluu jos sillonkaa =((

no..... alakerran perheellinen mies kävi mun luona joitain kertoja... ja lapsen kaverin isän (perheellinen) kanssa kerran päädyttiin sänkyyn, jonka jälkeen hän kovasti yritti virittää salaista suhdetta, mutten lähtenyt siihen... :saint:

Mulla oli. Ja mies jätti vaimonsa ja ollaan oltu yhdessä 5 vuotta. Lapsi asuu meillä. Ja huonoa omaatuntoa en todellakaan asiasta pode vaikka se kaikkia äitejä järkyttää (taustalla tietysti pelko, että osuu omalle kohdalle). Perheessä ei asiat todellakaan olleet kunnossa.

suhde oli, perheet molemmilla. Kesti aikansa, loppui kipeesti. Mutta molemmat jatkaa omien perheittensä kanssa. Joskus haikumielellä muistelen, lähinnä hyvää seksiä.

Yhteistyössä