Kuinka usein lapsiperheelliset tekevät sitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt on hiljainen kausi, ollut aika kiireinen syksy. Kerran-pari kuussa ehkä seksiä ja parisuhde kyllä voi hyvin. Itse en ole kaivannut enempää, seksi ei kerta kaikkiaan ole edes pyörinyt mielessä.

Pitkällä kesälomalla lähemmäs joka päivä taas tuli sekstailtua. Tällasta tää on. Ei heijasta meillä parisuhteen olotilaa mitenkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
jokaisella on oikeus lopettaa kesken ja jos toinen pyynnostä huolimatta jatkaa, se on raiskaus. myös parisuhteessa.

aina ei voi etukäteen tietää, alkaako haluttamaan vai ei, eikä voi aina ennakoida sitä, jos jostain tulee vaikka huono olo. Siksi tämä oikeus.

Totta, mutta aika erikoista on jos kesken yhdynnän huomaa että hei, en mä haluakaan. Eihän se enää ole mitään etukäteen tietämistä silloin.

Siihenkin on oikeus. ja kyllä mä ainakin sanon sitten vaikka kesken yhdynnän, että nyt ei onnistu, jos siltä tuntuu.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mulle tule aina tunne , että näis ketjuis on pahimmat rehvastelijat ja liioittelijat :whistle: tosin en mie mitää tiijä.
meillä ei ainakaan lasketa. joskus enempi, joskus vähempi. ollaan vissii paha poikkeama :xmas:

Liioittelijat? Joo, kyllä minustakin tuntuu liioittelulta että jotkut harrastaa seksiä vain kerran kuussa :o Ja kuten joku taisi sanoakin, se ei varmaan ole muilta pois jos jotkut sitä tekee monta kertaa viikossa :p

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
jokaisella on oikeus lopettaa kesken ja jos toinen pyynnostä huolimatta jatkaa, se on raiskaus. myös parisuhteessa.

aina ei voi etukäteen tietää, alkaako haluttamaan vai ei, eikä voi aina ennakoida sitä, jos jostain tulee vaikka huono olo. Siksi tämä oikeus.

Totta, mutta aika erikoista on jos kesken yhdynnän huomaa että hei, en mä haluakaan. Eihän se enää ole mitään etukäteen tietämistä silloin.

Kai olen sitten jotenkin outo

Mä ymmärrän sua ap. Meillä oli pitkään juuri noin. Ei auttanut, vaikka sanoin miehelle siitä että mä en ole valmis hetkessä, ja että hänen pitäisi vähän enemmän jaksaa huomioida mua, vaikka hänellä olisikin kauhea tarve. Mies yritti kyllä silitellä ja hieroa, mutta sen vaistoaa kyllä naisena milloin mies on AIDOSTI kiinnostunut naisenkin mielihyvästä. Mulla oli koko ajan se tunne, että hän vain velvollisuudentunnosta odottaessaan että pääsee itse panemaan, yrittää vähän minuakin silitellä. Ei toiminut. Lopahti ne vähätkin halut. Ja juuri se, että joka kerta piti erikseen muistuttaa siitä! Tuli sellanen tunne, että noinko vähän sua oikeasti kiinnostaa kun et viitsi sen vertaa mieleesi painaa mun toiveita. Lakkasin antamasta kokonaan.

Ehkä se kun en enää suostunut lahnana makaamaan herätti miehenkin ajattelemaan. Ymmärsi sentään jotain. Nyt tietää että parhaiten onnistaa, kun alkaa jo hyvän aikaa ennen nukkumaan menoa suukotella ja silitellä ja halailla samalla kun vaikka siivoan keittiötä. En tiedä kävikö paremman opettajan opissa ;) En usko, mutta sitäkin te ehdotatte sen verran olen tätä palstaa seurannut. Pääasia että nyt toimii ja olemme molemmat tyytyväisiä.

joka yö pari kertaa ja päivällä ainaki kerran ku lapset onm päikyssä. ollaan siis työttömiä ja ollaan sis aina kotona. lapset on aamupäivät päikyssä. ei kyl haluta töihin ku onniin kiva aina olla silleen kun haluttaa.

Yhteistyössä