Kuinka usein käytte kaupassa/vko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olkinalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
1-3 krt (laskin mukaan että mieskin käy omineen). Monet hedelmät säilyy sen viikonkin ajan jääkaapissa, mutta yleensä viikon aikana joutuu jotain salaattia tms hakemaan lisää. Pastaa, riisiä yms kuiva-aineita on sen verran, ettei niitä tarvi joka viikko ostaa joten näin ollen ei kerry paljoakaan turhaa ostettavaa ja on melko helppo ostaa jopa viikoksi ruoat. Viikossa meneekin sitten 50-100e.

ei kai niitä kuiva-aineita yleensä haeta jos monta kertaa käydään. Maito saattaa loppua tai se ateriatarvike (liha, kala). ei tule ostettua tarpeeksi kerralla.

Pari kertaa viikossa yleensä, riippuen vähän vapaiden sijainnista viikolla (eli jos on useempi vp, niin pitää useempi ruokakin tehdä, jolloin useempi kauppareissu, koska lapsen kanssa ei pysty kovin isoja kasseja kantelemaan).

Käyn melkein aina tossa lähi-alepassa vaan, ja vaikka kävisin päivittäin, niin en sen enempää ostais, oon oppinu jättämään kauppaan sellaset tavarat, jotka tulee kaupassa mieleen, et toihan ois hyvää, ku luultavasti en sitten kuitenkaan jaksa siitä mitään tehä ja sit nakkaan sen pakkaseen ja löytyy sieltä parin kk:n päästä :ashamed: .

Alkuperäinen kirjoittaja riikka-78:
Pari kertaa viikossa yleensä, riippuen vähän vapaiden sijainnista viikolla (eli jos on useempi vp, niin pitää useempi ruokakin tehdä, jolloin useempi kauppareissu, koska lapsen kanssa ei pysty kovin isoja kasseja kantelemaan).

Käyn melkein aina tossa lähi-alepassa vaan, ja vaikka kävisin päivittäin, niin en sen enempää ostais, oon oppinu jättämään kauppaan sellaset tavarat, jotka tulee kaupassa mieleen, et toihan ois hyvää, ku luultavasti en sitten kuitenkaan jaksa siitä mitään tehä ja sit nakkaan sen pakkaseen ja löytyy sieltä parin kk:n päästä :ashamed: .

Mulle käy usein myös tuolla tavalla... Varsinkin jos suunnittelen jotain "häränhäntälientä" tekeväni.

Yhteistyössä