F
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:syömässä joka päivä,en muista päivä milloin söin vimeks kotiruokaa :ashamed:
Syöttekö ravintolassa _joka päivä_? Lapsetkin? Miten on ihmeessä kenelläkään tavallisella ihmisellä on varaa syödä ravintolassa joka päivä?
Juu kaikki syömme =) Ei meillä ole aika sekä mä en jaksa kesällä laita ruokaa :ashamed: aina pakko päästä jonnekin,helpompi noin :ashamed:
Eilen olimme Rudolf laivalla,tänään ensimäinen kerta ei missään koska pakkamme tavaroita nyt,mutta kuitenkin menemme jonnekin illalla,koska mä tein vain lounasta.En ole laskenut kuinka paljon menee kuukaudessa,kuitenkin mun mielestäni ei ole väliä kotona tai jossain,mä tein lounas tänään ja mulla meni 30ege,jopa kallimpi se on kun jossain lasten kanssaAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:syömässä joka päivä,en muista päivä milloin söin vimeks kotiruokaa :ashamed:
Syöttekö ravintolassa _joka päivä_? Lapsetkin? Miten on ihmeessä kenelläkään tavallisella ihmisellä on varaa syödä ravintolassa joka päivä?
Juu kaikki syömme =) Ei meillä ole aika sekä mä en jaksa kesällä laita ruokaa :ashamed: aina pakko päästä jonnekin,helpompi noin :ashamed:
Saanko kysyä millaisissa ravintoloissa käytte? Tavalliseen Rossoon tai Heselle/Mäkkärille saa kerralla menemään meidän perheessä (2 aikuista ja yksi 2,5v v. lapsi) noin 20-30?... x 7 (eli jokapäivä) = 140-210 ?/vko- kuukaudessa 560 - 840 ?/kk ja pitäähän kotiinkin ruokaa silti ostaa- aamiais/iltapalatarvikkeet ja toinen ruoka lapsille (jos syö kerran päivässä ulkona).
Siksi ihmettelen miten on varaa... aika hurjat ruokakustannukset tulee tuolloin per kk. Tavallisessa lounabuffassakin hinta on 7-9 ?/syöjä, eli ei sekään mitään halpaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Ehkä kerran viikossa keskimäärin, muualla lomaillessa tietysti useammin. Ja lasken ravintoloiksi kaikki ketjupaikat, Rossot, Chico`sit sun muut, joissa nykyään tuleekin käytyä useammin, kun ovat niin lapsiystävällisiä paikkoja.Heseissä, Mäkkäreissä tms. pikaruokaloissa ei juurikaan käydä.
Alkuperäinen kirjoittaja KeepGoing:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:syömässä joka päivä,en muista päivä milloin söin vimeks kotiruokaa :ashamed:
Mutta miten on varaa tohon? Ihan uteliaisuudesta kysyn.
Missä?Mä meen sinne ens kerrallaAlkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja KeepGoing:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:syömässä joka päivä,en muista päivä milloin söin vimeks kotiruokaa :ashamed:
Täällä paikallinen lounapaikka ottaa alle 7 euroa lounaasta ja leikkeet maksaa toista euroa kappale kaupassa ja salaatit ja muut sörsselit pälle, niin ei siinä juuri hinnaneroa jää.
Mun työpaikan nurkilla keitto tai salaatti on alle 5 euroa. Tavallinen lounas 8 euroa.Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Täällä paikallinen lounapaikka ottaa alle 7 euroa lounaasta ja leikkeet maksaa toista euroa kappale kaupassa ja salaatit ja muut sörsselit pälle, niin ei siinä juuri hinnaneroa jää.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Missä?Mä meen sinne ens kerrallaAlkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja KeepGoing:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:syömässä joka päivä,en muista päivä milloin söin vimeks kotiruokaa :ashamed:
Täällä paikallinen lounapaikka ottaa alle 7 euroa lounaasta ja leikkeet maksaa toista euroa kappale kaupassa ja salaatit ja muut sörsselit pälle, niin ei siinä juuri hinnaneroa jää.Mä olin eilen laivalla ja lounas maksoi 10.90 ja lapsille ilmaiseksi,wau että hieno todella halvaksi tullut,paitsi ostin lapsille maitoa ja itselle limsa niin meni kuitenkin 21 euroa
Älä sano IKEASTAAlkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Missä?Mä meen sinne ens kerrallaAlkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja KeepGoing:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:syömässä joka päivä,en muista päivä milloin söin vimeks kotiruokaa :ashamed:
Täällä paikallinen lounapaikka ottaa alle 7 euroa lounaasta ja leikkeet maksaa toista euroa kappale kaupassa ja salaatit ja muut sörsselit pälle, niin ei siinä juuri hinnaneroa jää.Mä olin eilen laivalla ja lounas maksoi 10.90 ja lapsille ilmaiseksi,wau että hieno todella halvaksi tullut,paitsi ostin lapsille maitoa ja itselle limsa niin meni kuitenkin 21 euroa
No siis täällä meidän kirkonkylällä.
Jos mä olen lähdössä muksujen kanssa johonkin niin, että haen ne suoraan koulusta, ni en osta pillimehuja ja suklaapatukoita, vaan käydään tuolla, muksut kun syö annoksen puoliksi, ne on ihan täynnä ja sit saa rauhassa mennä menojaan miettimättä välipalaa.
Mutta hei, Ikeassahan on perheateria 10 euroa!
Niin ja alkuperäiseen vastatakseni; meillä syödään ulkona vaihtelevasti, mutta kesällä kylä useammin kuin kerran viikossa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Jos käy jossain chico´sissa tai rossossa niin ei todellakaan ihme jos tulee huono olo ruuista!
Ravintoloissa on eroja, you see. Kannattaa käydä oikeissa paikoissa syömässä niin ei jää niin paska maku suuhun.
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Jos käy jossain chico´sissa tai rossossa niin ei todellakaan ihme jos tulee huono olo ruuista!
Ravintoloissa on eroja, you see. Kannattaa käydä oikeissa paikoissa syömässä niin ei jää niin paska maku suuhun.
Mulle kyllä tulee huono olo ihan kaikista yleensä käydään Torressa, Fransmannissa, Teinissä... Se vaan on se rasva mihin ei enää ite ole tottunut.