Kuinka usein kauemapana asuva anoppi vierailee teillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maija

Vieras
Niin, kertokaas te joilla anoppi asuu vähän kauampana, niin kuinka usein tulee teille kyläilemään?

Mun anoppi asuu vajaan kolmen tunnin päässä ja on varmaan keskimäärin 1,5 kk:n välein täällä. Syksyllä olikin sitten vähän tiheemmin, niin että ehdin kunnolla kyllästymään (yleensä on sit min. 2 päivää kun tulee). Nyt ei olla nähty sitten joulun. Mua ei yhtään harmita, mut se varmaan on harmissaaan kun kutsua ei tule, kun sillä on lasta niin ikävä. :/ Vähän on huono omatunto, ehkäpä syyttä? Oon viimeiselläni raskaana ja sit on toi toinen "vauva" vielä hoivattavana. En todellakaan halua tänne lisää "hoivattavia" (anoppi ei ole tippaakaan oma-aloitteinen eikä juurikaan avuksi).

meillä ei käy koskaan, ottavat kyllä mielellään meidät sinne vaikka asumaan, mutta ovat laiskoja matkustaa :/ .

saa nähdä muuttaako kohta syntyvä esikoinen mitenkään tilannetta..

mutta eihän toikaan tosin kivaa ois, jos ois koko aika ja tosiaan vähän niin ku täyshoidossa.

kauempana asuva ei käy ollenkaan koska ei halua tulla suomeen ja lähempänäkään oelva ei koskaan käy koska ei saa polttaa meillä sisällä.joten meillä on anoppi vapaata kaikille

mun anoppi asuu 3 kilsan päässä samassa kaupungissa ja käy tasan 2 kertaa vuodessa, eli kutsuttuna lasten synttäreillä! Meillä on ihan hyvät välit, ei olla koskaan kinattu mistään...

Anoppi asuu 600 km:n päässä ja vierailee noin 3 x vuodessa noin viikon kerrallaan.

Äitini asuu 15 kilometrin päässä, ja käy muutaman kerran vuodessa ja viipyy parisen tuntia.

Meillä anoppi asuu n. tunnin ajomatkan päässä ja käy meillä ehkä kerran vuodessa. Ei vaan saa aikaiseksi tulla käymään, vaikka kotosalla viettää eläkepäiviään ja bussi kulkee miltei ovelta ovelle. No eipä ole suuri murhe, me kuitenkin käydään useammin siellä kylässä. Ei ole minunkaan anopistani avuksi missään asiassa, mutta kun niin harvakseltaan käy niin saa mun puolestani ollakin ihan vaan vieraana.

Anoppi ja appi käyvät noin 2kk välein ja välimatkaa on noin 500 km. Minun puolestani voisivat käydä vaikka useamminkin, enkä nyt ajattele ovatko konkreettisesti avuksi vai eivät mutta tykkään heistä todella ja juuri siitä, että he viitsivät noinkin usein lähteä meille reissuun eli haluavat nähdä ja ovat kiinnostuneita.

Yhteistyössä