Anoppi syyttää minua siitä, että lapsemme vierastaa ukkiaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja GRRR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

GRRR

Vieras
Siis appiukkoni ei juuri koskaan vieraile meillä. Lapsemme (nyt 10kk)synnyttyä on vieraillut meillä yhteensä NELJÄ kertaa, jos en ihan väärin muista... Anoppi vierailee vähän useammin. Asuvat n.40km päässä, joten ymmärrän, etttei sieltä ehkä ihan vähän väliä kehtaisi kylään tulla -mutta kun appiukkokin käy töissä täällä meidän kotipaikkakunnallamme! Niin jos olisi halua, niin varmaan voisi ja ehtisi töistä tullessaan tai töihin mennessään piipahtamaan lapsenlastaan katsomaan...

Lapsemme on alkanut nyt vierastaa ukkiaan ja anoppi syyttää minua! Kun en tuo lasta sinne näytille riittävän usein. Harvemmin siellä kyllä vieraillaankin... Mutta miehellä on työnsä, eikä iltaisin aina jaksa lähteä. Ja lapsellakin omat rytminsä, joita ei viitsi sotkea. Ja päivisin ei mulla autoa käytössä, että yksin pääsisin (enkä kyllä haluaisi ilman miestä mennäkään...) .

Mutta PALJON helpompi olisi ukilla ja mummulla vierailla meillä lasta katsomassa. Lapsi saisi elää omassa rytmissään, nukkua ja valvoa omaan aikaansa. Ja ei tarvitsisi kestää automatkaa, joka on usein yhtä kiukkua...

Ärsyttää, kun pitää minua syyttää, vaikka itseä ei kiinnosta koko lapsi! Vissiin siski, ettei tullutkaan poika sukuun... :(

Mä en oikein ymmärrä näitä ihmiseä jotka ei saa suutansa auki sillon kun on sen paikka, jälkikäteen sitten voivotellaan kun se on sitä ja sitä mieltä, sano asiasi sillon kun on sen aika!!!

Elämä pyörii vaan oman navan ympärillä. Meillä appivanhemmat asuu kiven heiton päässä ja silti valitetaan, kun niin harvoin näkee lapsenlastaan. Olen sanonutkin, että senkus tulette katsomaan. Helpompi niiden on tulla, kun meiän lähteä pienen lapsen kanssa ja sit on aina kaikki rytmit sekasin. Mut vaikeeta on! Ärsyttävää!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en oikein ymmärrä näitä ihmiseä jotka ei saa suutansa auki sillon kun on sen paikka, jälkikäteen sitten voivotellaan kun se on sitä ja sitä mieltä, sano asiasi sillon kun on sen aika!!!

No eipä sitä oikein viitsi siinä tilanteessa alkaa riitaa haastamaan. Kun kuitenkin sanottu on ja tietävät, että voivat käydä kylässä... Eikä ole estetty olemasta tekemisissä lapsen kanssa.

Syyttäisi anoppi ukkoaan, joka ei viitsi vaivautua kyläilemään lapsenlapsensa luona....

Meilläkin lasten isoisovanhemmat valittaa jatkuvasti koko suvulle, että me ei käydä tarpeeksi kylässä. Ne ei tunnu käsittävän, että meillä on monia muitakin paikkoja joissa pitäisi käydä kylässä. Ja muutenkin paljon tekemistä lasten kanssa, joten ei oo aikaa jatkuvasti kyläillä.
Lisäksi heillä itsellään on auto käytössä, joten pääsisivät paljon helpommin itsekin meille. Käyvät meillä vaan lasten synttäreillä, ja me käymme heillä useita kertoja vuodessa, mutta se ei tunnu riittävän!

Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:
Meilläkin lasten isoisovanhemmat valittaa jatkuvasti koko suvulle, että me ei käydä tarpeeksi kylässä. Ne ei tunnu käsittävän, että meillä on monia muitakin paikkoja joissa pitäisi käydä kylässä. Ja muutenkin paljon tekemistä lasten kanssa, joten ei oo aikaa jatkuvasti kyläillä.

Näinpä.

Lisäksi sitten kuulee muualta, että anoppi on valittanut, ettei anneta tavata lasta... Kerrankin miehen sisko minulle äyskäisi, että mitä pahaa ne on sulle tehneet, kun et anna niiden tavata lapsenlastaan!!!

Yhteistyössä