Kuinka usein juot? Entä miehesi?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"AleXAn"
Kerran vuodessa molemmat, kohta tulee viimesestä kerrasta vuos joten mulla ainaki tulee siihen pitempi väli kun ei kiinnosta yhtään. Ei juoda nykyään edes sauna oluita.

Mies ei juo oikeastaan koskaan. Ehkä kerran vuodessan muutaman voi ottaa.
Mä juon ehkä 5krt vuodessa. Tänään menen bilettämään ja ensi lauantaina työkaverin läksiäisiin, mutta seuraavan kerran korkki aukee luoja tietää koska.
Viimeksi olen juonut ehkä tammikuussa.

akateeminene
Aika usein viiniä ruon kanssa. Iltaisin usein kalja tai kaksi. Mies juo myös konjakkia, varmaan paukun joka toinen ilta. Itse juon joskus siideriä saunan päälle. Kumpikaan ei tosiaankaan ole humalassa montaa kertaa vuodessa, meillä alkoholi ei ole mikään kielletty tabu.

"Milli"
Aika usein viiniä ruon kanssa. Iltaisin usein kalja tai kaksi. Mies juo myös konjakkia, varmaan paukun joka toinen ilta. Itse juon joskus siideriä saunan päälle. Kumpikaan ei tosiaankaan ole humalassa montaa kertaa vuodessa, meillä alkoholi ei ole mikään kielletty tabu.
Meilläkin käytetään alkoholia tähän tyyliin. Huvittaa nuo, jotka tekopyhinä eivät juo kuin 4-6 kertaa vuodessa ja sitten viedäänkin lapset hoitoon, että saadaan vetää päät täyteen. Kyllä ne lapset oppii huomaamaan, mitä ne vanhemmat keskenään puuhastelee ja miksi äiti ja isi on äkäisiä ja haisee pahalta, kun muksut tulevat mummolasta kotiin! :D Todella järkevää alkoholinkäytön opetusta? :D
Niiiiin junttia kuin olla ja voi.

femin
Mies ei ole ikinä juonut humalahakuisesti, joskus ottaa salmiakkikossua lääkemitalla, jos on yskää tai kurkku kipeä. :D

Itse juon ehkä kerran vuodessa tai harvemmin ja silloinkin vain yhden tai kaksi. :)

joriq
[QUOTE="Milli";26433196]Meilläkin käytetään alkoholia tähän tyyliin. Huvittaa nuo, jotka tekopyhinä eivät juo kuin 4-6 kertaa vuodessa ja sitten viedäänkin lapset hoitoon, että saadaan vetää päät täyteen. Kyllä ne lapset oppii huomaamaan, mitä ne vanhemmat keskenään puuhastelee ja miksi äiti ja isi on äkäisiä ja haisee pahalta, kun muksut tulevat mummolasta kotiin! :D Todella järkevää alkoholinkäytön opetusta? :D
Niiiiin junttia kuin olla ja voi.[/QUOTE]

Hyvä että tiedät miten me, jotka siis juodaan vain muutaman kerran vuodessa, "juodaan"! Mukavaa että tiedät myös senkin että lapset on mummulassa ja vanhemmilla on kamala krapula, haisevat pahalle ja tiuskivat lapsille!

[QUOTE="Milli";26433196]Meilläkin käytetään alkoholia tähän tyyliin. Huvittaa nuo, jotka tekopyhinä eivät juo kuin 4-6 kertaa vuodessa ja sitten viedäänkin lapset hoitoon, että saadaan vetää päät täyteen. Kyllä ne lapset oppii huomaamaan, mitä ne vanhemmat keskenään puuhastelee ja miksi äiti ja isi on äkäisiä ja haisee pahalta, kun muksut tulevat mummolasta kotiin! :D Todella järkevää alkoholinkäytön opetusta? :D
Niiiiin junttia kuin olla ja voi.[/QUOTE]

No meillä mies ei käytä oikeastaan alkoholia ollenkaan. Osittain siksi, että on urheilija ja tarkka syömisistään ja juomisistaan. Myös siksi, ettei vain tykkää ja se juominen ei ole hänen juttunsa yhtään. Väen väkisin pari lonkeroa saattaa vetäistä jossakin futisporukan saunaillassa.
Mä juon sen 5-6krt vuodessa ja lapsi on aina silloin hoidossa. Mä en pidä alkoholin mausta ollenkaan. Mä en tiedä mistä se johtuu, mutta tulee lähes jokaisesta alkoholista heti sellainen oksennusreaktio. Kylmä olut, kylmät breezerit, kuiva siideri ja tietynlaiset viinit ovat ainoita, joita pystyn juomaan etten oksenna. Päälle pitää yleensä juoda vettä. Mä en siis tosiaankaan tiedä mistä tämä voi johtua, etten pidä yhtään alkoholin mausta. Työkaveri oli taannoin leiponut jotakin baileyskakkua ja kohteliaisuudesta otin palasen. Se oli ihan kauhea kokemus, koko ajan oli oksennus suussa, vaikka se baileys maistui vain vähän.
Pienessä hiprakassa on silti usein todella hauskaa ja viihdyn kyllä satunnaisesta yökerhojen tanssilattioilla humaltuneena. Mä haluan seuraavana päivänä nukkua kunnolla. (mulla on AINA krapula, vaikka joisin kuinka paljon vettä ja vain sen 5-6 sidua).
Esim. tänään menen pitkästä aikaa rilluttelemaan ja lapsi menee isovanhempiensa ja isänsä kanssa mökille. Meillä ei haeta lasta aamulla kotiin, kun mä makaan sängyssä.
Tulevat huomenna sitten illasta kotiin, kun mä olen suihkunraikkaana:).

Mä voisin ihan hyvin ottaa sen saunasiiderin, jos se olisi se mun juttu. Joskus ulkomailla saatan jopa ruuan kanssa tilata lasin viiniä.

Mä en ymmärrä siis mitä junttia on siinä, että toisilla on erilainen tapa?

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä