Livia, 26
Minä olen vissiin vähän epänormaali, kun harrastan sitä vain noin 2-5 kertaa vuodessa. Yleensä pari kolme. Se tapahtuu yleensä silloin kun olen reissussa, tai mieheni on reissussa. Kiihoitun siihen pisteeseen, että haluan onanoida juttelemalla netissä tuhmia, lukemalla seksifantasioita tai tekstittelemällä mieheni kanssa. Kiihoittaa paljon, kun olen yksin pimeässä ja teen jotain kiellettyä (mieheni ei pidä itsetyydytyksestä. Hänestä sekin on jonkin sortin pettämistä )
Se on jännä juttu, että silloin kun ollaan miehen kanssa erossa, kiihotun vahvemmin kuin kotioloissa. En silti halua vieraisiin vaan haluan silloin nimenomaan sormettaa itseäni. Pitäisi vissiin useammin käydä jossain reissussa, koska niiden jälkeen meillä on aina pari viikkoa tosi romanttista.
Se on jännä juttu, että silloin kun ollaan miehen kanssa erossa, kiihotun vahvemmin kuin kotioloissa. En silti halua vieraisiin vaan haluan silloin nimenomaan sormettaa itseäni. Pitäisi vissiin useammin käydä jossain reissussa, koska niiden jälkeen meillä on aina pari viikkoa tosi romanttista.