Jos tota aattelee yhtään pidemmälle ni aina ku mies kävelee sun ohi ni se alkaa runkkaamaan...Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Aina kun kävelen peilin ohi B)
Toki, jos sekin rakastaa mua yhtä paljonAlkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:Jos tota aattelee yhtään pidemmälle ni aina ku mies kävelee sun ohi ni se alkaa runkkaamaan...Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Aina kun kävelen peilin ohi B)
ahaa aivan elikä se rakkaus on se avaintekijä. Mä jo pelästyin että jos satut tuolla jossai kulkemaan mun ohi ni joutusin pakonomaiseen runkkukierteeseen ja häpäisisin itseni..Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Toki, jos sekin rakastaa mua yhtä paljonAlkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:Jos tota aattelee yhtään pidemmälle ni aina ku mies kävelee sun ohi ni se alkaa runkkaamaan...Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Aina kun kävelen peilin ohi B)
No mitäs häpeällistä siinä nyt olisi?Alkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:ahaa aivan elikä se rakkaus on se avaintekijä. Mä jo pelästyin että jos satut tuolla jossai kulkemaan mun ohi ni joutusin pakonomaiseen runkkukierteeseen ja häpäisisin itseni..Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Toki, jos sekin rakastaa mua yhtä paljonAlkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:Jos tota aattelee yhtään pidemmälle ni aina ku mies kävelee sun ohi ni se alkaa runkkaamaan...Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Aina kun kävelen peilin ohi B)
:saint:
Hysst älä kysele enempiä tai mä ajaudun paljastamaan että saan kiksejä itsepaljastelustaAlkuperäinen kirjoittaja Swing:No mitäs häpeällistä siinä nyt olisi?Alkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:ahaa aivan elikä se rakkaus on se avaintekijä. Mä jo pelästyin että jos satut tuolla jossai kulkemaan mun ohi ni joutusin pakonomaiseen runkkukierteeseen ja häpäisisin itseni..Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Toki, jos sekin rakastaa mua yhtä paljonAlkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:Jos tota aattelee yhtään pidemmälle ni aina ku mies kävelee sun ohi ni se alkaa runkkaamaan...Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Aina kun kävelen peilin ohi B)
:saint: