Kuinka usein harrastat itsetyydytystä?

  • Viestiketjun aloittaja Livia, 26
  • Ensimmäinen viesti
Livia, 26
Minä olen vissiin vähän epänormaali, kun harrastan sitä vain noin 2-5 kertaa vuodessa. Yleensä pari kolme. Se tapahtuu yleensä silloin kun olen reissussa, tai mieheni on reissussa. Kiihoitun siihen pisteeseen, että haluan onanoida juttelemalla netissä tuhmia, lukemalla seksifantasioita tai tekstittelemällä mieheni kanssa. Kiihoittaa paljon, kun olen yksin pimeässä ja teen jotain kiellettyä (mieheni ei pidä itsetyydytyksestä. Hänestä sekin on jonkin sortin pettämistä )
Se on jännä juttu, että silloin kun ollaan miehen kanssa erossa, kiihotun vahvemmin kuin kotioloissa. En silti halua vieraisiin vaan haluan silloin nimenomaan sormettaa itseäni. Pitäisi vissiin useammin käydä jossain reissussa, koska niiden jälkeen meillä on aina pari viikkoa tosi romanttista. :p
 
vieras
Kerran tai pari päivässä ja mieheni mielestä olen täysin nymfomaani ja epänormaali. Se ei harrasta omien sanojensa mukaan koskaan. Että meillä on osat näin päin.
 
Modelle
Voisitte sanoa ylläpidolle semmosia terveisiä, että on hemmetin tyhmää, että seksiosioon ei voi kiroittaa harmaana aroista asioista ja sitten kun kirjoittaa mitäs nyttiin niin se siirretään pois eikä voi enää jatkaa omaa ketjuaan!
 
vieras
Rekkautuminen ehkä pitää keskustelun hieman siistimpänä kun ei hetken mielijohteesta pääse ketä vaan haukkumaan tai provosoimaan, mutta kyllä silti olen rekkautumisen poistamisen kannalla myös!
 
vieras
Ei se estä, mutta pikkuriikkisen joutuu näkemään vaivaa. Kyllä täällä tuo seksipalsta on asiallisempi kuin monessa muussa foorumissa. Epäilen kyllä, että se taas johtuu muista asioista kuin rekkautumisesta..
 
Modelle
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Rekkautuminen ehkä pitää keskustelun hieman siistimpänä kun ei hetken mielijohteesta pääse ketä vaan haukkumaan tai provosoimaan, mutta kyllä silti olen rekkautumisen poistamisen kannalla myös!
No jos näin on, niin minusta homma on sitte laitettu ihan väärin päin! Ei mulle ole muilla osastoilla kuin mitäs nytillä osunu silmään hävytöntä haukkumista ja provoilua!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Modelle:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Rekkautuminen ehkä pitää keskustelun hieman siistimpänä kun ei hetken mielijohteesta pääse ketä vaan haukkumaan tai provosoimaan, mutta kyllä silti olen rekkautumisen poistamisen kannalla myös!
No jos näin on, niin minusta homma on sitte laitettu ihan väärin päin! Ei mulle ole muilla osastoilla kuin mitäs nytillä osunu silmään hävytöntä haukkumista ja provoilua!
Hmm niin aivan ;) ja vaadittiinkos mitäs nytillä rekisteröitymistä? *hieman hämmentynyt*
 
vieras, 28
Olisikohan tällä kertaa kolmesti viikossa. Yleensä sellaisina iltoina kun miehen kans ollaan erossa. Joskus on aktiivisempia vaiheita ja joskus passiivisempia, suhteessa seksin määrään.
 

Yhteistyössä