Kuinka usein annatte puolisolle suuseksiä?

  • Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26194566]En halua tietää yksityiskohtia naapurien seksielämästä, en myöskään muiden kylillä tunnistettavien ihmisten. Ehkä olen estynyt, mutta en halua myöskään muiden tietävän minun ja mieheni seksielämän yksityiskohdista. Seksi on yksityisasia useimmille ihmisille, mutta ei näköjään kaikille.... onnea vaan teille, koette varmaan olevanne kovastikin vapaamielisiä paljastaessanne kaiken lastennekin luettaviksi. Loistavaa :D[/QUOTE]

Onko suuseksi mielestäsi "yksityiskohta"?

:D
 
[QUOTE="vieras";26194246]Ja sellaista miestä ei muuten ole olemassakaan joka ei suihinotosta pitäisi.[/QUOTE]

Tuo on kyllä puppua. Onpahan vaan hyvinkin.

Menkkojen aikaan saa koska muuta ei tarjoilla. Lepytyskeinona, taivutteluna tai kiitoksena toimiva juttu. Ei meillä sen kummemmin lasketa.
 
"vieras"
Heh, oletpa estoinen.

Plus miksi IHMEESSÄ tulit tähän ketjuun? Jos toisten seksielämä ei kiinnosta ja itsellesi seksi on yksityisasia ja ketjun aiheena on Kuinka usein annatte puolisolle suuseksiä? :D
:LOL: itsellesi, miksi sinulla sitten ei ole pärstäkuvaa tässä ketjussa jos et ole estoinen? Huomaatko nickin ja avatarin, mitä siinä minun kohdalla lukee- ei mitään, yksityisasia, ei kukaan voi minua tunnistaa. En nyt voi välttyä siltä tiedolta (vaikka haluaisinkin) jos joku Mummeliisa pistää tähän ketjuun pärstänsä ja kertoo että ottaa mieheltään poskeen 5 x vko à 20 min :D
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26194857]:LOL: itsellesi, miksi sinulla sitten ei ole pärstäkuvaa tässä ketjussa jos et ole estoinen? Huomaatko nickin ja avatarin, mitä siinä minun kohdalla lukee- ei mitään, yksityisasia, ei kukaan voi minua tunnistaa. En nyt voi välttyä siltä tiedolta (vaikka haluaisinkin) jos joku Mummeliisa pistää tähän ketjuun pärstänsä ja kertoo että ottaa mieheltään poskeen 5 x vko à 20 min :D[/QUOTE]

Öööh... No vastaisuuden varalta kannattaa olla avaamatta näitä ketjuja. Katsos kun rekisteröidytkin nimimerkit saavat näihin vastata.
 
"Kimu"
Suuseksiä meillä on lähestulkoon aina kun seksiäkin (eli jopa 1-4 kertaa kk ;)). Mieheni kertoi, että joskus jonkun naisen kanssa oli ollut suuseksi ihan tuskaa, koska nainen oli raapinut hampaillaan penistä. Että tällaisessakin voi olla syy, jos miehelle ei suuseksi kelpaa :D.
 
Alkaa vissiin uni painaa silmiä kun luin otsikon että
"Kuinka usein annatte poliisille suuseksiä"

Oli pakko heti avata, et jumalauta poliisit saa mammoilta suuseksiä kolmen sivun verran! Vissiin aina kun on ratsia tjtn. Vaan pettyä sain.
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";26214551]Mummeliisa kävi äsken suihkussa, ties mitä yksityiskohtia siihenkin liittyi. Tuolla omassa ketjussaan odottaa kysymyksiä.[/QUOTE]

Päivystää niin sanotusti.
 
"anna"
usein. Viimeksi eilen suihkussa otin mieheltä suihin jonka jälkeen hän antoi minulle suuseksiä sohvalla. molemmat loppuun asti. muutenkin se on meillä osa esileikkiä, ellei sitten oo pikapanot...
 
"öhöm"
[QUOTE="...";26194578]koska naisella ei ole penistä, jota imeä ja suihinotto eli suuseksi tarkoittaa peniksen imemistä![/QUOTE]

1) Naisen vehjettä voi imeä siinä missä miehenkin.
2) Myös naisen tyydyttämistä suulla sanotaan suuseksiksi.
 
sari.riuttanen@luukku.com
Vai niin kyllä penis maituu hempeän hyvltä. Makua on vaikka kuinka. Nyt kyllä väliin jäi perinteinen seksi mutta ei se mitään. Laitoin itseltäni kaikki peliin rukkasin nuolin maiskutin palleja penis vain kiihottui lisää. Mä tykkäsin hiplata kosketella sitä. Painoin patukaa suuhun se maistui aivan taivaallisen mehevän hyvältä. Rakastelin penistä. Painoin monta kertaa liki 7 kertaa suussani edes takaisin väliin ihan syvälle saakka. Mellevä tunne valtasi suuni halusin jatkaa sain sitä tilasin orgut suuhun melkein koko lastin. Osa spermasta pääsi karkuun. Loput sain suuhun kunse pumpasi nesteet suuhuni. Se tuntui sangen mukavalta niellä sitä tahnamaista peniksen antamaa nestettä.
 

Yhteistyössä