Kuinka usein annatte puolisolle suuseksiä?

• Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti
Blue
[QUOTE="vieras";26194340]Sinulla taitaa olla luetun ymmärtämisessä vikaa. En missään kohtaa sanonut ettei nainen ole oikeutettu vastapalvelukseen, päinvastoin olen ehdottomasti sitä mieltä että totta helvetissä on. Suihinotto on kuitenkin suihinotto ja se on yksipuolinen seksuaalinen palvelus kumppanille. Se tehdäänkö asioita toisille vuorotellen tai päivittäin tai miten on jokaisen oma asia, samoin se jos mieluummin suuseksiä harrastetaan yhteisesti tyyliin 69 tms. Esileikkijutut ovat sitten asia erikseen eli pointti oli siinä että jos naiselta kysytään kuinka usein tämä ottaa puolisoltaan suihin niin siihen ei pidä laskea esileikkinä tapahtuvaa imuttelua.[/QUOTE]

Ei puhuttu aloituksessa mitään suihinotosta vaan suuseksistä minkä mä miellän eri asiaksi kuin suihinoton.

"suikki"
[QUOTE="vieras";26194246]Ja sellaista miestä ei muuten ole olemassakaan joka ei suihinotosta pitäisi. Tai no, onhan maailmassa kaikenlaisia friikkejä, sellaisiakin jotka leikkaavat sukuelimensä irti ja saavat siitä jotain kiksejä mutta häiriintyneet on asia erikseen.[/QUOTE]

Juuri näin!! Jos väittää, ettei pidä, ei ole koskaan saanut kunnon suuseksiä. Näin epäili minunkin mieheni aikanaan, mutta nykyään on varsin toista mieltä.

Yleensä naiset ei vaan osaa antaa suuseksiä, harvoin edes rentoutuneena ottaa vastaankaan...

[QUOTE="vieras";26194349]On sulla pokkaa kertoilla näitä juttuja täällä omalla pärställä :O voi hieman hymyilyttää kun törmäillään Vöyrin raitilla...[/QUOTE]

Miksi?
Etkö muuten oivaltaisi, kun meitä katsot?

:)

"Jaa"
[QUOTE="vieras";26194349]On sulla pokkaa kertoilla näitä juttuja täällä omalla pärställä :O voi hieman hymyilyttää kun törmäillään Vöyrin raitilla...[/QUOTE]

Oletko tähän asti olettanut, että haikara on tuonut hänen lapsensa?

Ai miksi? Normaali aikunen tietää mitä kaikkea seksiin voi liittyä.. Eikä ainakkaan halveksuen tai nolona hymyile että "no tuoki tekkee sitä"... :O

[QUOTE="hmm";26194090]Hohhoh, miten te ehditte kun lapsiakin paljon. Meillä vain 1 lapsi ja silti ei ehditä monta kertaa viikossa puuhailemaan.[/QUOTE]

Suuseksi vie noin 20 minsaa, hiton paljon vähemmän kuin salkkarit tai NCI.
Se prioriteettikysymys.

(Ja joskus ne voi toki yhdistääkin. ;) )

safgh
Ennen otin mieheltä suihin muutaman kerran viikossa, mutta nyt kun lapsia yritetään tehtailla niin yleensä vain menkkojen aikaan. Mies kyllä ottaa minulta suihin ja hyppää itse kyytiin kun olen tullut. Ei ainakaan haaskata yhtään kallista siittiötä. ;-)
Kuulostaa itsekkäältä, mutta mies on hulluna siihen, sanoo, että on esileikkiä parhaimmillaan. Sinä päivänä kun plussaan, mies voi olla varma, että tulee saamaan taas suuseksiä yhtä useesti, josei useemminki! Mukaavaa puuhaa, tuntuu kivalta kun on tuottanut toiselle puhdasta nautintoa.

ehheni
Ennen otin mieheltä suihin muutaman kerran viikossa, mutta nyt kun lapsia yritetään tehtailla niin yleensä vain menkkojen aikaan. Mies kyllä ottaa minulta suihin ja hyppää itse kyytiin kun olen tullut. Ei ainakaan haaskata yhtään kallista siittiötä. ;-)
Kuulostaa itsekkäältä, mutta mies on hulluna siihen, sanoo, että on esileikkiä parhaimmillaan. Sinä päivänä kun plussaan, mies voi olla varma, että tulee saamaan taas suuseksiä yhtä useesti, josei useemminki! Mukaavaa puuhaa, tuntuu kivalta kun on tuottanut toiselle puhdasta nautintoa.
Ai että miehesi ottaa sinulta suihin? Olette siis ilmeisesti molemmat miehiä, sillä jos olet nainen, niin sinulta ei voi ottaa suihin, koska naiselta ei voi ottaa suihin.

"vieras"
Miksi?
Etkö muuten oivaltaisi, kun meitä katsot?

:)
En halua tietää yksityiskohtia naapurien seksielämästä, en myöskään muiden kylillä tunnistettavien ihmisten. Ehkä olen estynyt, mutta en halua myöskään muiden tietävän minun ja mieheni seksielämän yksityiskohdista. Seksi on yksityisasia useimmille ihmisille, mutta ei näköjään kaikille.... onnea vaan teille, koette varmaan olevanne kovastikin vapaamielisiä paljastaessanne kaiken lastennekin luettaviksi. Loistavaa :D

"..."
[QUOTE="voielämä";26194572]Kaikki varmaan kuitenkin ymmärsi mistä oli kyse. Näsäviisas.[/QUOTE]

koska naisella ei ole penistä, jota imeä ja suihinotto eli suuseksi tarkoittaa peniksen imemistä!

Meillä suuseksiä harrastetaan ehkä 2-9 kertaa viikossa, lähes aina kun on muutenkin seksiä ja molemmat sekä antaa että saa suuseksiä.

dfgdh
[QUOTE="...";26194578]koska naisella ei ole penistä, jota imeä ja suihinotto eli suuseksi tarkoittaa peniksen imemistä![/QUOTE]

Meillä pohojammaalla ainaki otetahan suihin nii miäheltä ku naiseltaki. Eisoo niin tarkkaa tua kiälenkäyttö. Vähä reunoolta.

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
Hehahea
[QUOTE="vieras";26194566]En halua tietää yksityiskohtia naapurien seksielämästä, en myöskään muiden kylillä tunnistettavien ihmisten. Ehkä olen estynyt, mutta en halua myöskään muiden tietävän minun ja mieheni seksielämän yksityiskohdista. Seksi on yksityisasia useimmille ihmisille, mutta ei näköjään kaikille.... onnea vaan teille, koette varmaan olevanne kovastikin vapaamielisiä paljastaessanne kaiken lastennekin luettaviksi. Loistavaa :D[/QUOTE]

Heh, oletpa estoinen.

Plus miksi IHMEESSÄ tulit tähän ketjuun? Jos toisten seksielämä ei kiinnosta ja itsellesi seksi on yksityisasia ja ketjun aiheena on Kuinka usein annatte puolisolle suuseksiä? :D

Yhteistyössä