?
.....
Vieras
Olen parikymppinen nainen. Erosin poikaystävästäni vuosi sitten, mutta jatkoimme muunlaista suhdetta hyvin pitkään sen jälkeen. Vuosi sitten elämäni romahti, siitä asti kun erosimme en ole ollut kunnossa. Vaikka näimme useasti eron jälkeen, silti kaikki tuntui pahalta. Aina kun jouduin lähtemään hänen luotaan, lähdin itkien. Tämä tuska, että elämän rakkaus ei halua sinua sattuu niin paljon. En vain pysty olemaan ilman häntä. Hän oli kaikkeni. En pysty nukkumaan kuin muutamia tunteja yössä. Ruokahalu on kadonnut kokonaan. Jos syön, saatan ahmia ja oksentaa, jonka jälkeen tuntuu vielä pahemmalta. Olen niin ahdistunut, että tuntuuu kuin ei pysty enää hengittämään. Haluan vain päästä takaisin hänen luokseen. Hän merkitsi minulle niin paljon, samoin kuin hänen perheensäkkin. Heidän luonaan tunsin olevani kotona. Nyt olen niin hukassa. Olen rehellisesti itkenyt melkein joka päivä tämän vuoden aikana. Toki on ollut hyviä päiviä, mutta ei tarpeeksi. En vain enää kestä. Haluan vain pois tästä tuskasta. En tiedä mitä tehdä. Elämäni tuntuu olevan ohi ja uskon että tästä en tule selviämään elävänä.