V
vierailija
Vieras
Noup, emme seurustele.Siis olet aloittanut seurustelemaan jonkun muun kanssa, jonka vuoksi aiot heittää tuon toisen pellolle?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Noup, emme seurustele.Siis olet aloittanut seurustelemaan jonkun muun kanssa, jonka vuoksi aiot heittää tuon toisen pellolle?
No mitä suunnitelmasi epäonnistuminen jollekin kaverillesi kuuluu niin paljon, että siitä menisi "luottamus".Noup, emme seurustele.
Monimutkainen juttu selittää.No mitä suunnitelmasi epäonnistuminen jollekin kaverillesi kuuluu niin paljon, että siitä menisi "luottamus".
Kyllä sen voi saada, kokemusta on sillä olen alkanut luottamaan itse vaikka luottamus meni toiseen. Se vaan vaatii aikansa ja kärsivällisyyttä kummaltakin.Menetettyä luottamusta ei saa takaisin ikinä
Sinä se olet aina yhtä perusnegatiivinen ihminen.Menetettyä luottamusta ei saa takaisin ikinä
Kyllä sen voi saada, kokemusta on sillä olen alkanut luottamaan itse vaikka luottamus meni toiseen. Se vaan vaatii aikansa ja kärsivällisyyttä kummaltakin.
Valehtelijoilla on yleensä hyvää syy jatkaa valehtelua: luottamus siihen, että toinen antaa anteeksi. Siksipä sitä ei pidä tehdä.Sinä se olet aina yhtä perusnegatiivinen ihminen.![]()
EI tarkoitakaan mutta se tarkoittaa edelleen sitä että se on mahdollista. Luottamuksen voi saada takaisin, ei ehkä yhtä ehyenä kuin ennen mutta sen voi saada takaisin.Se, että olet itse alkanut luottaa, ei tarkoita että joku toinen alkaisi. Exäni ei voisi tehdä yhtään mitään palauttaakseen luottamukseni. Oli ja meni eikä takasin tule.
En ole valehdellut hänelle tulevaisuuteni suhteen, vaan olen kertonut ehkä liian aikaisin kaikki suunnitelmat ja antanut tietämättäni käsityksen että ne toteutuvat nyt ja heti, eikä vasta vähän myöhemmin. Tuota olen yrittänyt kertoa hänelle monesti, mutta kuten hän itse sanoo niin puusilmöiselle ihmiselle sekin vaatii oman aikansa, saada jokin asia menemään jakeluun. Kyseinen ihminen on viimeinen ketä haluaisin ikinä satuttaa missään asiassa.Valehtelijoilla on yleensä hyvää syy jatkaa valehtelua: luottamus siihen, että toinen antaa anteeksi. Siksipä sitä ei pidä tehdä.
Ja sitten tullaan usein kolinalla takaisin maanpinnalle, kun pettyy uudestaan.Monimutkainen juttu selittää.
Kyllä sen voi saada, kokemusta on sillä olen alkanut luottamaan itse vaikka luottamus meni toiseen. Se vaan vaatii aikansa ja kärsivällisyyttä kummaltakin.
ja lisään vielä että olen valmis tekemään aivan mitä tahansa rakentaakseni sen luottamuksen takaisin. Itsekin olen antanut kyseiselle ihmiselle asioita anteeksi ja jopa ilman asioiden selvittelyjä niin jotenkin tuntuu epäreilulta se, että minun pitäisi ottaa turpaani vain koska asioiden pitäisi mennä nopeammin eteenpäin TAI muuten menee välit ja luottamus.
Se, että ihminen tekee virheitä, on inhimillistä. Jokainen erehtyy. Esim.lapsi kokeilee siipiään ja tekee virheitä ja vääryyksiä. Etkö luota enää ikinä lapsen kykyyn oppia virheistään? Kerran on luottamuksesi sinuun menettänyt, niin - se on siinä?Menetettyä luottamusta ei saa takaisin ikinä
Mistä päättelet että hän on hyypiö? Mielestäni hän on kaikkea muuta mutta ei hyypiö.MIksi ihmeessä pitäisi pelastaa välit? Kyse on vain omasta typeryydestäsi jos olet moisen hyypiön kanssa tekemisissä.
Tätä itsekin yritän ajatella ja olenhan itsekin antanut kyseiselle henkilölle paljon anteeksi, todella paljon ja monta kertaa vaikka se on jopa pelottanut kun on tullut siipeen niin monta kertaa itsellenikin.Se, että ihminen tekee virheitä, on inhimillistä. Jokainen erehtyy. Esim.lapsi kokeilee siipiään ja tekee virheitä ja vääryyksiä. Etkö luota enää ikinä lapsen kykyyn oppia virheistään? Kerran on luottamuksesi sinuun menettänyt, niin - se on siinä?
Missä on anteeksiantamus?
Elämä on täynnä pettymyksiä, totta. Asioihin, ihmisiin, itseensä. Kuitenkin jotta eteenpäin menoa tapahtuisi on myös osattava ja uskallettava antaa anteeksi ja luotettava että virheistä oppii.
Ainahan ihmiset tekee virheitä jotka tuo pettymyksen, vai väitätkö ettet koskaan itse pety tai petä toisten odotuksia? Mitä sun mielestäsi sellaisissa tilanteissa pitäisi sinulle tehdä? Hylätä vai antaa mahdollisuus ja olla kärsivällinen?Ja sitten tullaan usein kolinalla takaisin maanpinnalle, kun pettyy uudestaan.
EI tarkoitakaan mutta se tarkoittaa edelleen sitä että se on mahdollista. Luottamuksen voi saada takaisin, ei ehkä yhtä ehyenä kuin ennen mutta sen voi saada takaisin.
En ole valehdellut hänelle tulevaisuuteni suhteen, vaan olen kertonut ehkä liian aikaisin kaikki suunnitelmat ja antanut tietämättäni käsityksen että ne toteutuvat nyt ja heti, eikä vasta vähän myöhemmin. Tuota olen yrittänyt kertoa hänelle monesti, mutta kuten hän itse sanoo niin puusilmöiselle ihmiselle sekin vaatii oman aikansa, saada jokin menemään jakeluun. Kyseinen ihminen on viimeinen ketä haluaisin ikinä satuttaa missään asiassa.
Kyllä mä ainakin erotan mikä vierailijoiden viesteistä on ap:n. Selviää hyvin kun lukee vastaukset.Jos jatkossa kirjoittaisit nimimerkillä, niin erottuisit muista vieralijoista. Vierailijoiden asiat menevåt sotkuun keskenään. Turhaa hermostut siitä, että juuri Sinua VIerailijaa ei muisteta.
En ole hermostunut siitä jos minua ei muisteta vaan tavastasi heittää ilmoille jotain mistä ei ole edes kirjoitettu mitään, kuten heittosi petoksesta.Jos jatkossa kirjoittaisit nimimerkillä, niin erottuisit muista vieralijoista. Vierailijoiden asiat menevåt sotkuun keskenään. Turhaa hermostut siitä, että juuri Sinua VIerailijaa ei muisteta.
Virheiden tekeminen ja pettäminen on kaksi eri asiaaSe, että ihminen tekee virheitä, on inhimillistä. Jokainen erehtyy. Esim.lapsi kokeilee siipiään ja tekee virheitä ja vääryyksiä. Etkö luota enää ikinä lapsen kykyyn oppia virheistään? Kerran on luottamuksesi sinuun menettänyt, niin - se on siinä?
Missä on anteeksiantamus?
Elämä on täynnä pettymyksiä, totta. Asioihin, ihmisiin, itseensä. Kuitenkin jotta eteenpäin menoa tapahtuisi on myös osattava ja uskallettava antaa anteeksi ja luotettava että virheistä oppii.
Missä ap on pettänyt ketään?Virheiden tekeminen ja pettäminen on kaksi eri asiaa
Mä en saanut sellaista käsitystä että nyt olisi puhuttu pettämisestä.Virheiden tekeminen ja pettäminen on kaksi eri asiaa
Eikö se ole pettämistä, kun antaa turhia lupauksia.Missä ap on pettänyt ketään?
Missä ap kirjoitti antaneensa turhia lupauksia? Sain sen käsityksen ettei siitä ollut kyse vaan niiden toteuttamisesta aiemmin kuin voi.Eikö se ole pettämistä, kun antaa turhia lupauksia.
Ja sinä et ole ikinä semmoisia antanut?Eikö se ole pettämistä, kun antaa turhia lupauksia.
Tilanne on siis se että joku ei luota toiseen ihmiseen, uskoo tämän antavan lupauksia mitä ei pidä (vaikka kyse ei ole oikeasti siitä etteikö lupauksia pidetä vaan ennemminkin siitä ettei niitä kaikkia voi pitää tai toteuttaa vielä).
Nyt toinen on katkaissut välinsä henkilö a:n, koska ei enää jaksa epäillä ja haluaisi kyllä luottaa ja tunteitakin kyllä olisi, mutta ne epäilykset vie voiton. Kuinka henkilö a nyt voisi saada henkilö b:n kanssa asiat ja välit kuntoon?