Kuinka pitkiä kiertoja teillä on clomeilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vilinäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Vilinäiti

Aktiivinen jäsen
28.01.2006
9 137
3
38
Esikoisesta en tiedä kun tärppäs ekasta ja plussatestin tein kp 33.

Nyt eka kierto clomeilla oli 29 päivää (teroluteilla 28päivää).
Nyt sit menossa jo kp 33, testiä en ole tehnyt.

Kysymys kuuluukin että onko teillä vaihdellu nuo kierto päivät clomeilla vai olleet säännöllisiä?

Riippuu varmaan, että onko oviksen aika vaihtunut, koska sehän vaikuttaa milloin menkatkin alkaa. Mulla 1.clomikierrossa vasta kp 16 munarakkula oli 19mm, jolloin irrotettiin pregnylillä, mutta tässä toisessa kierrossa jo kp 12 munarakkula oli 22mm ja taas irrotettiin. 1.clomikierrosta tulikin sitten tosi pitkä, kun mulla on apuna vielä nuo luget, mutta tästä luulisi tulevan lyhyempi, kun irtosikin aikaisemmin. Toivotaan sulle plussaa!!!

En osaa oikeen mitään sanoa suuntaan tai toiseen, mutta itellä eka clomikierto 25 päivää ja nyt tää toinen jo 67 päivää. Muita lääkkeitä mulla ei nyt just oo ja huomenna meen lääkärin kans ihmetteleen. Ois kiva kuulla onko muille käyny näin clomeilla.

No ei oo käyny, ainakaan vielä, jäin vaan taivastelee tuota 67 päivän kiertoa. Sullei oo teroja käytössä? Ja raskaustestinkin oot tehny? Toivotaan, että asia selviää pian!

Mä kans tuota 67 päivää taivastelen.
Oon jostain lukenu, et jos clomeillakin kierrot venyy pitkälle niin sit vaan aloittaa terokuurin et saadaan taas kierron pyörimään.

Juu, tosiaan itsellä kp 34/29 ja menkkoja ei näy. Tosin paperiin tulee tippa verta kun koittaa syvemmältä. Ei siis jää pissaa pyyhittäessä verta paperiin. :ashamed:

Vilinäiti, oletko sä testannu? Jos se vaikka oliskin posiotiivinen tulos?? Mä en pystyis odottaa tuolleen, menisin pitkin seiniä!! :D Teehän testi, ja kerro mullekin tulos, mulla alkaa eka kertaa clomit huomenna, ja sit perään terot.

:hug: I'm so sorry...
Mä aloitin ne f**in clomit. JIIHAAA! Eka päivä, ja n. 6 h lääkkeen ottamisen jälkeen alko aivan mahtava päänsärky, ja pyörrytys. En tiedä johtuko ne niistä lääkkeistä, vai mistä, mutta ei mulle ole oikein normaalia tämmönen. Mulla kun hyvin harvoin edes särkee päätä. Huomenna sitten teidän varautua moiseen. Ja jos oireet jatkuu nyt joka pv kun clomeja syön, niin sittenhän se on varma, että ne sen teki... :( Ei kiva!

Nostan taas ja kysymys on sama. Eli kuinka pitkiä clomikiertoja teillä on ollut?
Onko menkat alkaneet itsestään vai oletko aloittanut Terot vai mennyt lääkärille ultraan tai jotain muuta.

Itsellä nyt sitten kolmas clomikierto 53 päivää jo. Mistä se näin johtuu että clomeilla vaan kierrot venyy ja venyy. Teroluteilla kellon tarkka 28 päivää.

Moikka Vilinäiti!
Eikös clomeilla koiteta saada ovis aikaiseksi ja jos se tapahtuu täti tulee siitä noin 14 päivän kuluttua? Ellei ole raskaana tietty. Mut jos sulla ei ole ovista tässä kierrossa jostain syystä ollut niin sittenhän se kierto venyy.. Terothan on sitten taas just siihen vuodon tuomiseen. Joten kyllä sun kannattaa tero kuuri syödä niin pääsette taas uuteen yritykseen. :hug:

Korjatkaa jos olen väärässä.

Mut ihmettelen, et miksi kierto näin venyy. Onhan aikaisemmat kierrot kuitenkin siedettävässä ajassa alkaneet. Luulis et jos ei ovista oo tullu niin menkat kuiteskin pärähtäis suht normaalisti. Tää on kyllä niin ärsyttävää. Ei sitä huvittais ronkittavanakaan kovin useesti käydä :ashamed:

Yhteistyössä