Kuinka pitkä jono vasektomiaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "A p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Puolen vuoden sisään, pohjoinen. Yksityisellä käytiin haluamallamme urologilla hakemassa lähete, joten hän myös leikkas miehen julkisella puolella. Ei mitään moitetta.

[QUOTE="lapseton";29724209]Minulle kävi paha hoitovirhe ja asia kuitattiin vain olankohautuksella ja siinähän sai pärjätä itse asian kanssa. Muutenkin aivan kammottavaa kohtelua saanut osakseen siellä. Luotto meni ja siksi valitsimme urologin joka on vain kahden yksityisen firman palveluksessa ja oli muutenkin asiallisen ja taitavan oloinen. Yksyityisellä ei ole samaa liukuhihnameininkiä ja siellä huomioidaan, kuunnellaan ja tehdään olo mukavaksi. Minä jännitin miehen leikkausta aivan kamalan paljon ja samaan hintaan sain sitten minäkin apua ja tukea leikkauksen ajaksi. Lisäksi kun julkisella kyselimme vasektomiaa, niin vastaanotto oli suoraan sanottuna kamala, ei jaksanut tapella sitä lakioikeutta itsellensä kun mies oli juuri täyttänyt 30v ja olemme lapsettomia ja odottaa olisi saanut vaikka kuinka ja kauan kun halusimme sen operaation HETI. Yksityisellä ei kuulusteltu, tentattu ja syyllistettykään. Ja saapahan suomalaisen hoitohenkilökunnan itsellensä.[/QUOTE]

No meillä on kyllä aina ollut ihan positiivinen kokemus Oys:stä, sekä lasten saamisen jälkeen, että nyt vasektomian. Ja tuohan tehdään vielä paikallispuudutuksessa, että ei mikään iso operaatio, niin ei tarvittu mitään erikoiskohtelua kyllä. Mutta toki jos ylimääräistä rahaa on ja kova kiire, niin yksityiselle kannattaa mennä. Saadaan me muut sitten nopeammin aikoja ;)

Lisäyksenä vielä, että kyllä tuollakin koko hoitohenkilökunta koostui suomalaisista.

[QUOTE="Nelli";29722680]Pk-seudulla useampi vuosi.[/QUOTE]

Totta, meille ehti syntyä miehen vasektomiaan pääsyä odotellessa 2 lasta lisää kolmen jo ennestään olevan jatkoksi.

Naiselle saa ainakin pääkaupunkiseudulla essuren huomattavasti nopeammin kuin vasektomian eli noin 3kuukaudessa esikäynti ja toimenpide. Ja on yhtä helppo toimenpide kuin vasektomiakin.

[QUOTE="vieras.";29724370]Totta, meille ehti syntyä miehen vasektomiaan pääsyä odotellessa 2 lasta lisää kolmen jo ennestään olevan jatkoksi.[/QUOTE]

Miksi olitte jonossa jos halusitte vielä lapsia?

Yhteistyössä