A
"A p"
Vieras
Tietääkö joku kuinka pitkät jonot on julkisella puolella vasektomiaan? Varmaan paikkakuntakohtaisia eroja, mutta jos jotain suuntaa saisi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oulussa sanottiin heti miehelle, että varaudu jonottamaan, on kuulemma vuosien jonot. No, aika tuli puolessa vuodessa. Myös ystävälleni oli povattu vuosien jonoja ja hän oli käynyt sitten yksityisellä. Ei ollut muistanut perua jonotustaan ja hänellekin tuli 7 kuukauden päästä soitto, että olis aika. Näistä olen päätellyt, että kusetuksen makua ja yrittävät ohjata ihmisiä sinne yksityiselle noilla vuosien jono -pelotteluilla.
Minun miehelle tehty siis 1,5kk sitten, lähete laitettu elokuussa -13. Ja maksoi noin satasen, kun yksityisellä olis mennyt 500-600e.
Ja sille ystävälle myös viime vuoden puolella tehtiin, mutta en muista kyllä kuukausia että milloin lähete ja koska soitettiin, kun ehti käydä siellä yksityisellä. Mutta 7kk meni hälläkin ja olis ollut aika.
Ja molemmille siis tuli heti se tieto, että siellä on VUOSIEN jonot. No, eipä ollut.
Alkuperäinen kirjoittaja pööpitys;29722737:Miehen lähete lähteny tammikuussa, tuli lappu, että jono on 1-3kk ja edelleen aikaa odotellaan. Ja aika tulee vissiin vain juttelemaan asiasta, ei vielä toimenpiteeseen.
Tämäkin riippuu ihan paikkakunnasta. Me jonotimme mieluummin yliopistolliseen sairaalaan, kuin olisi menty pikkupaikkakunnan yksityiselle, jolla komplikaatiotilanteesa kotoutumisen jälkeen ei olisi saanut apua.
Mikkelissä olisi tehty, mutta komplikaatiotilanteesa olisi pitänyt mennä keskussairaalaan, johon emme luota tippaakaan (mokasivat synnytyksessä sen verran pahasti). Mieluummin siis jonotettiin Kuopioon.
Kyllä minä luotan ihan yhtä lailla julkisen puolen kirurgeihin näissä asioissaja niin luottaa miehenikin, ei ne julkisella puolella mitään puoskareita ole vaan tekevät vaativia leikkauksia päivittäin. Samat kirurgithan ne käy sitten tekemässä yksityisellä puolella niitä leikkauksia, että en nyt kyllä oikein ymmärrä tuon "lapsettoman" pointtia
![]()