Kuinka pian teillä ollut raskaus"oireita"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Yökyöpeli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

"Yökyöpeli"

Vieras
Itse ollut aiemmin raskaana, toisesta oli vahvat oireet ennen plussaa toisesta vaan "tunne" mutta sekin jo ennen plussaa. Plussat sain siis heti silloin kun menkkojen pitäisi alkaa eli o"oireet" alkoi jo melkein heti oviksen jälkeen-en edes käsitä miten se on mahdollista mutta näin nyt vaan kävi!
Mutta-nyt tuli tehtyä ns. moka ja samat oireet taas.
Paniikki siis,ei mitään neuvoja kiitos vaan ihan asiallisesti että kuinka aikaisin ootte huomannut raskauden?(Te jotka ootte sen aikasin huomanneet)

No jotain oireita oli jo n. 5pvää ennen kuin menkkojen olis pitäny alkaa. Jotain kummaa vihlontaa ym., tunnetta että kohtuun pistää. Myös lievä kuvotus alkoi jo ennen kuin menkkojen olis pitäny alkaa.

Toi "naamakuva" siis tuli tuohon vähän väärin. Tämä lapsi siis ei olisi ns. toivottu(kauhean rumalta kuulostaa muuten :/) mutta luulen että kuitenkin kuitenkin pitäisin. Ja jos hän tuloillaan olisi toki rakastaisin,ei sillä. Sanotaanko näin että tuli väärän miehen kanssa sählättyä.
Nytkö moralisointia? Älkää, itse tehnyt sitä ihan tarpeeksi!!!
Kirjotusaikakin hiukan outo mutta kuten sanottu paniikki valvottaa ja kohtujuilinnat..

Ekasta taisin oksentaa ja testata samaan aikaan, testi oli siis aikamoinen turhake siinä vaiheessa. XD
Saattoipa olla, että oli jo viikolla 4-5, heti samoihin aikoihin alkoi pahoinvointi, kun menkkojen olis pitänyt tulla.
Tokasta en tiennyt mitään ennen testiä, enkä paljon sen jälkeenkään huomannut mitään oiretta koko raskausaikana mahan kasvamisen lisäksi, paitsi että menkat ei tulleet, mutta en sitäkään huomannut ennenkuin viikolla 6.

Mutta: olen tehnyt näiden jälkeen varmaan 20 raskaustestiä 5 vuoden aikana, negaa, kun on ollut ties mitä raskausoiretta ja oksenteluakin. Valeraskauksia vähän liikaa, eli kuvittelu ja stressaus saa menkat kyllä siirtymään ja oireet päälle!

Me oltiin kävelyllä miehen kanssa, näin lastenvaunut ja tiesin olevani raskaana. Reippaasti ennen menkkojen alkua..samalla olin niiiiiiin väsynyt, etten pystynyt muuta juurikaan tekemään kuin nukkumaan.

Olihan se järkytys, kun ei edes lasta yritetty ja menkkojen jäädessä pois testasin. Hyvin, hyvin haalean viivan. Sit istuin koko työpäivän piilossa itkemässä :D

Yhteistyössä