Voisiko olla raskautumisen oireita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja o-ou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

o-ou

Vieras
En muista edellisestä raskaudesta miltä tuntui ihan alussa. Mulla on ollut nyt ihmeellistä alaselkäjomotusta ja alavatsan vihlomista oikeella puolella... Siis vähän niinkuin menkkakipuja, pieniä supistuksen kaltasia pistoksia. Mulla ei oo menkat myöhässä. Pitäis alkaa sunnuntaina tai maanantaina, mutta normaalisti mulla alkaa heti ensimmäisen alavatsakivun jälkeen menkat, ja tätä on kestänyt nyt pari päivää.. Ja normaalisti mulla ei kyllä satu selkään menkkojen yhteydessä. Nyt tietysti päässäni pyörii se raskaus enkä tiedä kuvittelenko koko jutun, mutta on tosi kylmä ja menee kokoajan viluväreet. Tätä mulla oli viimeraskaudessakin. Mut voisko edes oireet tuntua nyt jo? Ja onko jollain ollut jotain selkäkipuja tosi varhasessa vaiheessa? Raskaus ei ole mitenkään yritetty, vaan vähän niinkuin puolivahinko... :D Siis tulkoon jos on tullakseen, vaikkei tekemällä oltais tehtykään.

Mulla alkoi noi selkäkivut toisessa raskaudessa aika aikaisin (ekalla kolmanneksella, en nyt muista sen tarkemmin), johtuu kuulemma hormoneista jotka löystyttää paikat, ei siis tarvitse olla iso maha kokeakseen selkäkipua ;) Muiltakin osilta kuullostaa kovin tutulta, ei muuta kuin testiä ostamaan (silloin ne kuukautiset viimeistään alkavat jos ovat alkaakseen...) :D

Mulla alavatsaa vaan nipisteli, mutta muuten olin lähes oireeton. Rinnat kyllä vähän reagoi myös, mutta alussa niin vähän etten edes tajunnut ajatella olevani raskaana.
Vähän myöhemmin tuli niitä menkkamaisiakin kipuiluja, mutta vasta n. viikon päästä plussasta.

Yhteistyössä