voisko olla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaaapeee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aaaapeee

Vieras
yritystä takana kauan, reilu vuosi. Yrittäminen on unohdettu ja tutkimuksiin pääsyä odotellaan. Nyt sitten, menkat 6pv myöhässä (yleensä tosi tarkat, aiemmin ei ole myöhästynyt), ei rintojen kipuilua niinkuin aina ennen menkkoja, ei menkkakipuja niinkuin normaalisti. Sen sijaan etova olo, mieletön väsymys, silmien kutina? :D (voiko toi ees olla oire), rinnat jotenkin täyteläisemmät. Ollaan appivanhemmilla krskellä korpea ja apteekkin pääsen vasta huomenna. Useita nwgoja testanneena pelottaa tehdä koko testi. Outoa, jos olisi tärpännyt nyt kun kokoasiaa ei ile sen kummemmin mietitty. Voi kun jo saataiskin se ikioma nyytti. Voisko olla? Onko normaalia että menkkaoireita ei tule eikä rinnat kipeydy vaikka raskaana olisi? Mulla on yleensä joka kierrossa nuo oireet, nyt ei! huh, tuun hulluks :D

Tottakai voi olla :).

Mulla esim. ei ole mitään raskausoireita ennen raskauden puoliväliä. Jotain rintojen kipeytymistä kyllä, mutta paaaaaaaljon plussauksen jälkeen.

(Siis kun olen ollut raskaana)

Pidän peukuja :)!

Toivotaan että olet raskaana ja että ei mene heti alkuunsa kesken. Siihenkin kannattaa varautua, monesti jos menkat myöhästyvät, on kyse ns. varhaisesta keskenmenosta. Mutta hyvältähän tuo kuulostaa :)

kiitos vastanneille. Jännätään huomiseen saakka. :) viikko sitten oletin että menkat alkaa, tässä kun on 1,5 vuotta joutunut joka kuukausi pettymään niin alkaa epätoivo iskeä. :/