Kuinka pian synnytyksen jälkeen ilmoititte vauvan syntymästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kahdesta ekasta mies muistaakseni naputteli viestit heti syntymän jälkeen, kolmannesta lähetin viestit kotiin päästyämme (polikliininen synnytys, eli olimme vauvan kanssa synnytysosastolla 6h tarkkailussa, sitten kotiuduimme).

Heti kun vauva pestynä ja puettuna vieressä ja ihailtu miehen kanssa kaksin rauhassa hetki ja eka tissittely suoritettu. Eli tunnin, parin päästä syntymästä. Mummut ja papat saaneet ihan puhelinsoiton vuorokauden ajasta riippumatta ja muut tekstiviestin. Saman viestin olen laittanut kaikille samantien enkä osalle vasta joskus myöhemmin.

Esikoinen ja toinen syntyi yöllä.
Aamulla sitten tekstailin ja soittelin että meille on syntynyt.....
Lähimmille äidilleni,anopille,mun veljille ja miehen sisarruksille ilmoitettiin heti.

Kuopus kun syntyi päivällä niin heti ilmoitin kun pääsin osastolle eli noin 3h synnytyksen jälkeen tekstasin ja soittelin.
Ja mies kävi soittelemassa pihalla lähimmille tais olla siinä välissä kun mä olin suihkussa ja oltiin vielä synnytys salissa. Oltiin saatu tietää jo mitat yms..

Alkuperäinen kirjoittaja Fatima von Gyllenbögel:
Mies ilmoitti lähisuvulle mitat ja nimet heti kun tuli kotiin synnytyksestä.

noin varmaan meilläkin meni ja sitten viesti meni eteenpäin viestin saajilta eli ei nyt koko sukua alkanut läpi soittelemaan tai tekstaamaan vaan ne lähimmät-
Paitsi että nimiä ei kerrottu ennen kuin kastetilaisuudessa pappi sanoi

Miehelle soitin synnytyssalista noin 2 tunnin päästä, kun ooteltiin osastolle siirtymistä. Ekasta ilmotin kun pääsin osastolle tekstarilla kun eivät antaneet soittaa eivätkä yöllä myyneet soittokorttia. Mies sitten ilmoitti eteenpäin.

Eilen tuli viesti salkkarien aikaan tyttövauvasta joka oli syntyny klo 18.16 ja se on varmain nopein mikä meille on tullu.. :) Paitsi miehen veli kyl soitteli varmaan samalla kun poika anto ensiparkaisuaan :D

Mun mieheni halusi odottaa, että mä palaan heräämöstä hänen ja vauvan luo. Lähetettiin sitten yhdessä iloista viestiä eteenpäin, kun vauva tuhisi kainalossamme. Ja mun mielestä se oli tosi ihanasti tehty mun mieheltäni. :)

heti kun minut oli parsittu ja vauva pestynä ja puettuna vieressä soitettiin mun äidille ja mun tädille joka ilmoittaa muulle mun puolen suvulle.
mies laittoi salista viestiä veljilleen ja siskoilleen, äidille kertoi vissin vasta viikon tai parin päästä :o

Yhteistyössä