Täällä olisi lastenhoitaja Oulussa!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Susu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Susu

Vieras
Tuon erään toisen ketjun innoittamana päätin kirjoittaa tänne viestin, että mielelläni voisin hoitaa lapsia esim. viikonloppuisin ja myös arki-iltoisin. Parhaiten sopii kunhan koulu alkaa, eli syyskuusta eteenpäin.

Varmasti jollakulla olisi tarvetta pitempi aikaisella vakkarihoitajalle? :) Opiskelen ammattikorkeassa lastentarhanopeksi.

Laita yhteystietojasi, niin otan yhteyttä.
 

Yhteistyössä