Kuinka pian synnytyksen jälkeen normaalimitoissa?

  • Viestiketjun aloittaja naanen
  • Ensimmäinen viesti
Vajaassa vuodessa on paino tippunut samaan ku ennen raskautta mut varsinkin tän toisen raskauden jälkeen vaikka paino onkin sama ku ennen niin maha on tollanen venyny säkki.. Eli vartalon muoto on muuttunu vaikka paino on sama ku ennenkin.
 
Nopsaan
Ekalla kerralla ihan parissa viikossa pääsin takaisin s-kokoon. Toisella kertaa tulikin painoa rutkasti ja aikaa meni puolivuotta.

Eikä todellakaan lastensaanti ole pilannut kroppaani! Päin vastoin. Itseasiassa ahkeran vaunuilun ja kokopäiväsen valppaana olon takia olen timmimmässä kunnossa kuin koskaan nyt kun kuopus on kohta vuoden. "Sikspäkki" näkyy selvästi ja jalat on hoikemmat, mutta lihaksikkaat kuin ennen muksuja. Samoin käsivarissa erottuu sellaiset lihakset, joita en ennen saanut kunnolla edes salitreenillä esiin.

Mutta, toki katson, että syön riittävästi proteiinia enkä leipää/pastaa/perunaa juuri ollenkaan. Ja salaattia AINA puolilautasellista.
 
Melkein heti.

Omia vaatteita pidin koko raskaus ajan, maha ei roikkunut mitenkään enään synnäriltä lähtien, löysä oli toki, mutta ei roikkunut. Oon alipainoinen, että ei ois tarvnnut edes kilot tippua, mutta valitettavasti ne tippu.

Tämä siis kuopuksesta. Esikoisesta olin muistaakseni kans heti kondiksessa.

Itsestään on aina tippunut kilot, ikinä ei ole tarvinnut laihduttaa.
 
vieras
Itselläni paino jäi laitokselle.
Mahassa oli pitkään löysää,entiselleen sain sen noin vuodessa ja rinnat ei vieläkään ole entisensä imetyksen jäljiltä,kuppi koko on sama mutta ylimäärästä nahkaa siellä vähän.
Mutta ei tressiä=)
 
Kyllä mulle sama vaatekoko meni päälle synnytyksen jälkeen. Kaikki tiukimmat housut ja topit/paidat ei toki heti näyttäneet hyvältä, kun kesti tovi että "mahareppu" vetäytyi. Mutta olen ostellut jo (rv32) uusia toppeja yms syksyä varten =)
 
palautuu
Nyt 10kk synnytyksestä ja ollaankin ihan entisissä vaatemitoissa. Vaikka ei alkuun olis uskonut. Kilo/-kuukausi on vaan haihtunut liikuntaa ja vaunulenkkeilyä harrastaen.
Rinnat vielä melko pulleat ja nännit megaisot imetyksen jatkuessa. Saa nähdä kuinka niiden sitten käy. Alakerran palautuminen sujui melkein huomaamatta geishakuulia ahkeraan käyttäen.
 

Yhteistyössä