...eka Äitiysneuvolassa käynti? Plussasin siis eilen ja viides raskausviikko ois niinku menossa. Ku en muista kuin pian se eka neuvola oli kun esikoista odotin...
pitää kai se huomenna kuitenkin varata aika =)
Mä oon niin innoissani tästä pikku kakkosesta
:heart: :heart: En meinaa vieläkään todeksi uskoa. Testikin on vielä tallessa ja olen monta kertaa varmistanu että kyllä siellä ne kaksi viivaa on 
pitää kai se huomenna kuitenkin varata aika =)
Mä oon niin innoissani tästä pikku kakkosesta