Kuinka pian (menkoista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apua

Vieras
Siis kuinka pian teillä on ollu ekat menkat tuulimunaraskauden jälkeen?? Mulla nyt 4vkoa aikaa, eikä menkkoja kuulu eikä näy. Ehkäisyä ei olla käytetty, koska minulle ei tehty lääkkeellistä tyhjennystä tai kaavintaa (kohtu tyhjeni luonnillisesti). Mietin, että voisinko, VOISINKO olla jo uudestaan raskaana??

Alkuperäinen kirjoittaja Tiiu:
Et voi olla. Olet ollut vielä neljä viikkoa sitten käytännössä raskaana. Minun mielestäni et voi vielä olla.

Siis voitko perustella? Siis kun itse en osaa laskea noita ovispäiviä tms. Eli siis ei raskautuminen ole mahdollista 4viikon aikana? Viikon kesti tyhjennysvuoto. Sitten loppuija menkkoja ei siis ole kuulunut vieläkään.

Muistaakseni tuo aika jolloin menkkojen pitäis tulla on n. 4-6 viikkoa km:stä. Mulla meni 4 viikkoa km:stä niin tuli. Eikä mun mielestä tuo raskauskaan voi olla täysin pois suljettu juttu :) =) :hug: Odottele rauhassa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tuikku-77:
Tee testi sillä se selviää..mutta en usko et olisit raskaana.

Auts..te ootte kaikki tota mieltä. Mä jo ehdin ajatella. Testi siis oli virtsasta plussaa (vielä) 3.1, kun sen tein. Johtuuko toi plussa siis tosta tuulimunasta vieläkin?

Alkuperäinen kirjoittaja Pinguli:
Muistaakseni tuo aika jolloin menkkojen pitäis tulla on n. 4-6 viikkoa km:stä. Mulla meni 4 viikkoa km:stä niin tuli. Eikä mun mielestä tuo raskauskaan voi olla täysin pois suljettu juttu :) =) :hug: Odottele rauhassa :)

No mullekin sanottiin äitipolilla, että 4-6viikkoa menee ekoihin menkkoihin..taidan siis toivoa ihan liian aikaisin. Kun toi testi sai miettimään. Mä olen luullut, että se hormoni laskee parin viikon aikana niin matalalle, että ei näy esim. virtsasta.

Eiks sult oo otettu sitä raskaushormoni pitoisuutta labrassa? Mult otettiin kahteen kertaa jotta nähtiin että se lähtee laskuun. Sen jälkeen testasin kotona huvikseen jotta saan nega tuloksen.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuikku-77:
Tee testi sillä se selviää..mutta en usko et olisit raskaana.

Auts..te ootte kaikki tota mieltä. Mä jo ehdin ajatella. Testi siis oli virtsasta plussaa (vielä) 3.1, kun sen tein. Johtuuko toi plussa siis tosta tuulimunasta vieläkin?

Saattapi olla!! Odottele rauhassa. Toivottavasti olisit raskaana mutta sitä kun ei toinen osa sanoa ja eikä sitä halua luoda turhaa toivetta. kun se sattuu jos ei olekkaan raskaana :*(

Sinuna odottelisin tovin vielä ja teet testin sit uudestaan. Tai sit meet verikokeeseen josta saat kans sen selvyyden.

Yhden kerran otettiin kontrolli labroja ja se oli muistaakseni 18.12, kun tyhjentyminen tapahtui 10.12. Silloin HCG oli lähtenyt laskuun. Uutta labraa ei ole määrätty, vaan käskettiin pissasta testata, ja se siis oli posit.

Okei. Odottele viikko ja kato sit :) Peukut pystyssä :D Tääl itelläki vauva haaveissa :)

Kiitos.vuosi yritettiin tuota tuulimunaa ja alkais usko loppua, jos ei olisi tuota esikkoa tässä pyörimässä. Sitä vaan toivoo, että se viiva ilmestyy siihen hemmetin tikkuun. Ja sitä toivoo niin pirun lujaa, että alkaa just elätellä turhia toiveita aivan liian aikaisin. Lisäksi kaikilla muilla onnistuu, mutta meillä ei. Ehkä meille ei koskaan sitten tulekaan kuin 1lapsi, onneksi on se yksi.

Yhteistyössä