Kuinka pian

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kypärämyssy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kypärämyssy

Vieras
menkat tuulimunaraskauden jälkeen teillä alkaneet? Ja kuinka pian raskaustesti virtsasta ollut negatiivinen?

Itselläni tuulimuna vuosi luonnollisesti pois 5vko:a sitten. Jälkivuoto n.1viikko. Menkkoja ei ole kuulunut ja raskaustesti edelleen kotona tehtynä positiivinen.

Menkat tasan 28 päivää kaavinnasta (mikä on mulla normaali kierto). Testistä en tiiä, koska oli nega. Testasin viikko kaavinnasta, mut oli vielä räikeä positiivinen. :kieh: No joo, jos oisin oottanut vielä pari päivää, oisin tienny, ettei kaikki tullu kaavinnassa ulos.. :xmas: Mut sit kun tuli, homma lähti toimimaan normaalisti. Oletan, et ei ollut tuota hormoniakaan sit enää pitkään, kun kierto lähti käyntiin normaalisti. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voisiko olla jo uusi raskaus?

Kun tätä mäkin mietin. Testin tulos on kuitenkin todella selkeä (ei mikään haamu) Ja olen useamman testin tehnyt. MIetin, että jos menkkojen pitäs sit kaiken taiteen sääntöjen mukaan alkaa siis viikon sisällä, ni ei kai raskaustesti enää voi olla positiivinen??

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voisiko olla jo uusi raskaus?

Kun tätä mäkin mietin. Testin tulos on kuitenkin todella selkeä (ei mikään haamu) Ja olen useamman testin tehnyt. MIetin, että jos menkkojen pitäs sit kaiken taiteen sääntöjen mukaan alkaa siis viikon sisällä, ni ei kai raskaustesti enää voi olla positiivinen??

Tästä syystä yleensä kannattaa piti yksi kierto välissä taukoa ;) Mutta ihan hyvin voi olla uusi raskaus tai kuten edellä jo sanottiin, kaikki ei tullut ulos ja sen takia näyttää vielä plussaa :/ Mulla tuulimuna johti kaavintaan ja 3 viikkoa kaavinnan jälkeen hcg arvo oli edelleen 288 eli räikeä plussa olisi ollut jos pissatestin olisin tehnyt. Menkat alkoi kaavinnasta vasta 8 viikon päästä :/

Yhteistyössä