Pankkienkin työntekijät ovat vain ihmisiä ja voivat tehdä virheitä. Itselläni kokemusta vähän samanlaisesta tilanteesta. Pankista soitettiin ja tarjottiin jotakin tiettyä palvelua. Ilmeisesti mä kyselin, harkitsin ja pohdin niin pitkään, että soittajalta meni ohi, kun sanoin, että otan palvelun. No viikon päästä samainen henkilö soitti uudelleen ja kysyi, että joko olen päätökseni tehnyt. Kannattaa soittaa sinne pankkiin, ja kysyä asiasta. Muistaako miehesi kuka sieltä hänelle soitti ja milloin, siitä voisi olla selvittelyssä apua. Saattaa myös olla, että tuo ko. puhelu on nauhoitettu ja esimiehet pääsevät kuuntelemaan onko puhelun perusteella syyytä epäillä pankin työntekijän toimineen jotenkin vastoin tiliehtoja.
Omassa työssäni olen huomannut, että kaikkien puheluiden ja sähköpostien tallentuminen jälkeenpäin tarkistettavaksi on hyvä apu, kun pitää jotakin tapahtumaa alkaa selvittämään tarkemmin. Kannattaa ainakin kysyä, jos saisitte itse kuunnella tuon puhelun.
Omassa työssäni olen huomannut, että kaikkien puheluiden ja sähköpostien tallentuminen jälkeenpäin tarkistettavaksi on hyvä apu, kun pitää jotakin tapahtumaa alkaa selvittämään tarkemmin. Kannattaa ainakin kysyä, jos saisitte itse kuunnella tuon puhelun.