Kyllä mä ainakin oletan että mies tekee edes jotain hommia iltaisin. Tai no, eihän lapsen hoito voi olla edes ikävää hommaa...etenkään jo 6 veen.
Mutta vakavasti ottaen meillä näin että isä pelailee yms iltaisin lapsen kanssa ja mä teen jotaa pikkuhommia enää illalla. Jos apuu tarvii tai vieraita tulossa kylään seur pv:Nä niin mies kyllä jeesailee sitten hommissa. Viikonloppuisin jaetaan töitä. Mutta jos on auton laittamista yms niin ene takuula ala huutelee että täytäs pesukone ! Eli meillä aika selvät pelisävelet. Nyt on ollu paljon sairasteluja meillä ja silloinhan se joka tässä nyt tervein, niin tekee mitä jaksaa...eli huusholli voi olla ihan mullin mallinkin.
Mulla on miehen kanssa yhteinen harrastus joten ei mene sukset ristiin siksikään.
Mutta on sitä "puhuttukin" asioista eli ei se ole näin ollut. Aikoinaan mies teki vain työnsä ja viikonloput mitä halusi kaikkea kivaa...Arvaahan sen koska mä sitten repesin...
Nyt on sanomiset aika vähissä puolin ja toisin.
Mulla on miehen kanssa yhteinen harrastus joten ei mene sukset ristiin siksikään.
Mutta on sitä "puhuttukin" asioista eli ei se ole näin ollut. Aikoinaan mies teki vain työnsä ja viikonloput mitä halusi kaikkea kivaa...Arvaahan sen koska mä sitten repesin...
Nyt on sanomiset aika vähissä puolin ja toisin.