Alkuperäinen kirjoittaja minä:Mä en ymmärrä jos toinen on kokopäivän vauvan kanssa kotona, et sitten miehen tarvis vielä jotain kotitöitä alkaa tekeen ku tulee töistä.viikonloppuna ja vapaapäivinä eri asia.Tietysti hyvä jos vauvaa hoitaa.
jaa, en mää nyt ainakaan saanut mitään aikaseks kun olin vauvan kanssa kotona... siis mä nukuin kun vauva nukkui... siivosin jos jaksoin ja huvitti ja pystyin...
se menee niin että se siivoaa jolla on aikaa ja haluja.. jos haluaa siistin kodin niin asialle on tehtävä jotain.. jos haluaa ruokaa niin asialle on tehtävä jotain.. ja jos ei tee niin on ilman.. eli tässä ap:n tapauksessa tekisin niin et olisin siivoamatta, en tekis ruokaa kuin itselleni ja lapselle, en tiskais muuta kuin omat astiani ja pesisin vain omat ja lapsen pyykit..
tosin mä en ole koskaan ollut yhdessä sellaisen ihmisen kanssa joka olis ollu 8-16 töissä... mutta olen ollut sellaisen ihmisen kanssa joka ei tehnyt kotitöitä.. ja yksi syy siihen miksi en ole enää sen henkilön kanssa oli juurikin se etten enää jaksanut sitä ettei osallistunut kodin eikä lapsen hoitoon